Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-07, 12:45
  #1
Medlem
Som rubriken, vart kan jag ladda ner programvaran till ADX Pro Firestorm V01 Headsetet. Det tillkommer ingen cd med det. ADX har ingen hemsida där man kan ladda ner drivrutiner heller... Någon som har en bra lösning förutom att google:a? Har försökt det med, dyker bara upp gamla länkar.
Jag har modell:
AFSV0116
ADX PRO Gaming Headset

Tack för svar
Citera
2017-03-07, 13:14
  #2
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillixo
Som rubriken, vart kan jag ladda ner programvaran till ADX Pro Firestorm V01 Headsetet. Det tillkommer ingen cd med det. ADX har ingen hemsida där man kan ladda ner drivrutiner heller... Någon som har en bra lösning förutom att google:a? Har försökt det med, dyker bara upp gamla länkar.
Jag har modell:
AFSV0116
ADX PRO Gaming Headset

Tack för svar
Vad är det för programvara du vill ha tag på? Förstår inte riktigt vitsen med sådan, vad är det den ska kunna förmå ditt headset att göra?

Är det inte bara att stoppa i det och köra?
Citera
2017-03-07, 13:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Vad är det för programvara du vill ha tag på? Förstår inte riktigt vitsen med sådan, vad är det den ska kunna förmå ditt headset att göra?

Är det inte bara att stoppa i det och köra?

För att den har röda lysande lampor på sidorna som aktiveras genom programmet, dessutom är mikrofonen låg och vill reglera den genom den.
Citera
2017-03-09, 00:41
  #4
Medlem
Ingen?
Citera
2017-03-09, 06:53
  #5
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillixo
Ingen?
Verkar ju vara helt omöjligt att få tag på sådant. Du kanske kan fråga i nån butik där de säljs om de vet hur man får tag på programmet, om det ens existerar ett sådant.

Den sista meningen kom till efter att jag googlat men inte hittat nåt, verkar ju inte ens som om de tillverkas utan bara "finns där", vilka är det som tillverkat skräpet egentligen? ADX verkar det ju alltså inte heta.
Citera
2017-03-09, 12:05
  #6
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Då den finns på elgiganen.se så kan du väl använda elgigantens "Frågor och svar"-funktion för att fråga hur du får igång dessa dioder och hur du höjer micens känslighet!
Citera
2017-03-13, 21:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av /Nisse_Hult
Då den finns på elgiganen.se så kan du väl använda elgigantens "Frågor och svar"-funktion för att fråga hur du får igång dessa dioder och hur du höjer micens känslighet!

Redan testat att göra detta. Ingen svar. Använde även chatten som elgiganten erbjuder, som man kan ställa frågor. Fick svaret att de inte har något bra. Och att dom rekommenderar att jag går till närmsta elgiganten för att de ska ta en titt på den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback