2017-03-08, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det som i Sverige ofta kallas högerextrema är utanför Sveriges gränser det som är normalt. Att människor värnar om sitt land och sin kultur är det som människor alltid har gjort över allt på jorden. Det finns knappast något exempel i världshistorien på ett folk som har gett upp och låtit andra ta över.
Men detta är i stort sett vad som pågår i Sverige idag. En grupp människor, som vi kan kalla kulturmarxister har lyckats ta över makten totalt och lyckats infiltrera alla organisationer. De som inte håller med sållas bort.

När detta satte igång på allvar på 1970-talet så var Sverige det perfekta landet att bli en experimentverkstad. Fredligt, välmående och naivt. Det fanns ingen som såg några hotbilder och FN ansågs närmast heligt. Sedan dess har projektet bara rullat på. Idag finns det knappt någon makthavare som ifrågasätter mångkulturen trots att det bara blir tydligare för varje dag att det håller på att gå helt åt skogen. När insikten på allvar kommer så är det antagligen redan för sent.

Finns kanske 150 aktiva nazister i sverige som förstört nå så jävulskt mycket för oss vanliga värdekonservativa.

Blir så jävla upprörd. Samma sak med socialliberalerna, det rör sig högst om några tusen i våra storstäder. Men dom har lyckats förstöra världens bästa samhälle alla kategorier.

Med det sagt tycker jag nordfront gör bra grejer oxå. Men snälla ta och klipp alla band med nazismen. Ni behövs i kampen, våra fiender är extremt potenta.

Detta krig kan ej vinnas med kulor och analoga aktiviteter.

Alla krig och konflikter vinns digitalt. Russianstylee.
Senast redigerad av victortich 2017-03-08 kl. 18:08.
Citera
2017-03-08, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37

Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu. Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.

Är det hyperinflationen och oförmågan att äta sig mätt du tänker på då?

Det är så tröttsamt med idioter som TS som drar paralleler till något denne inte förstår sig på. Samhället pre-nazi-tyskland var inte en dans på rosor. När TS själv inte har råd att äta mat eller försörja sin familj kommer även TS börja peka finger, allt för att överleva.
Citera
2017-03-08, 20:11
Medlem
Iskelos avatar
Inläggen under denna tråd ger mig cancer

Orsaken till varför folk utanför Sverige tror att vi har områden där 'svensk lag inte gäller' är på grund av att Trumps agenda att sprida rädsla har lyckats. Hålor, där ett gäng piller-knaprare (påminner mig lite om 'drog' fliken under flashback), har representerat hela Sverige. Det är lite tragiskt. Folk kommenterar med en så passionerad vrede i forumen- om jag inte skulle bott och levt i Sverige skulle jag tro att jag skulle bli våldtagen, rånad och misshandlad bara jag tar ett steg utanför mitt hus.

Dessutom hjälper det ju inte att högerextrema ofta är mer högljudda i deras åsikter, medan de som inte är det oftare håller truten stängd. Skulle gissa att de högerextrema väller ut sin stress och ångest här. Det är nästan tragiskt.
Citera
2017-03-08, 20:13
Medlem
SD i första meningen och nazism i fjärde stycket. Tack för mig från den här tråden.
Citera
2017-03-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Inget land har väl större erfarenhet av judeutrotning och sånt än Polen.
Lärdomen polackerna gjort av Auschwitz, är att man idag konsekvent motar bort negern och araben.
Man vet i Polen vad mångkultur alltid leder till, så inga negrer eller araber är välkomna.

Har hört att "svenska" negrer besökt Polen, och man blir direkt stoppade av polis på gatan, som kollar man har rätt beträda polsk mark!

Vilken annan förklaring kan trådstartaren ha till att polackerna motar bort niggern och araben, om det nu inte är lärdomar från Auschwitz?
Senast redigerad av Hultabultan 2017-03-08 kl. 20:33.
Citera
2017-03-08, 20:39
Medlem
agentmulders avatar
Citat:
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.

Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.

Väldigt mycket hat, väligt mycket rasism och så klart ännu mera smutskastning av invandrarna/flyktingarna. Det som sker nu i Sverige och i en del andra länder är otroligt skrämmande.

Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu. Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.

Just att gemene man börjar sprida sitt hat om invandringen och flyktingarna är extra otäckt och påminner väldigt mycket om hur utvecklingen blev i nazityskland. Folk börjar bli hjärntvättade av propagandan som i synnerhet SD spridit.

Det största problemet finns definitivt inte i Stockholm vilket också är lite "komiskt" eftersom det här är majoriteten av invandrarna bor. En absolut majoritet av alla hatare bor i de mindre städerna samt på landsbygden.

T.o.m. Peter Springare märker nu hur mycket mörka bruna krafter samt hat det finns i vårt land och börjar förstå vidden av bollen han satte i rullning. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.

Ja, tyvärr, en otroligt skrämmande tid vi lever i och jag hoppas nu att den negativa utvecklingen nu strax vänds annars vet i f-n. Som tur är så är dock situationen i Stockholm än så länge generellt bra, i tex metropoler som Trelleborg verkar folk vara lite mer förbannade och hatiska.

Men... när det blir stora organiserade öppna demonstrationer mot invandringen och flyktingarna i Stockholm så tror jag det kommer börja ta hus i helvete, det kommer helt självklart leda till konfrontrationer, kanske de allvarligaste vi någonsin upplevt i Sverige i modern tid eller vad tror ni själva?

->Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM

Antar att du är en svensk kvinna som råkar leva i världens mest pro-kvinnliga, och invandrarvänliga land med högst skattetryck i västvärlden.

Nej, jag förväntar mig inte att du ska förstå vad alla "vita privilegiade män" som betalar ditt och din sorts uppehälle egentligen tycker om er och den politik som ni försöker trycka ned i halsen på folk.

Jag rent utsagt avskyr er och eran horighet samt oförmåga till att se saker mer nyanserat. Ni är fega kräk som tänkter med fittan helt enkelt.

Sen att man har helt demonterat landsbygden i Sverige för att istället satsa på att trycka ihop alla människor man kan få tag på, i kommunist skyskrapor i förorterna till Stockholm kan ju ge dig en hint om varför folk från landsbygden inte vill bo i Storstan
Senast redigerad av agentmulder 2017-03-08 kl. 20:42.
Citera
2017-03-08, 20:43
Medlem
TS kommer bara med känsloargument. Det är bara skitsnack. Skärp dig för fan.
Citera
2017-03-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av botolf
Vi "nazzar" har ju absolut noll inflytande ändå håller sverige på att kolappsa tack vare antivita kulturmarxister som du.
Det der med att just du vet exakt vad sverige står för låter så jävla patetiskt och intelligensbefriat.
Ni använder alltid samma slags kulturmarxistiska citat, som att vårat beteende är "Osvenskt".
Exakt på samma sätt agerar amerikanska kulturmarxister och beskriver allt som inte passar in på sin globalistiska kulturmarsistiska värdsbild för "oamerikanst"

Du använder alltså ordet "kulturmarxism" 4 gånger på 6 rader. Dags att vidga ordförrådet?

Vet du innebörden av ordet, eller har du bara lärt dig fräcka saker på flashback och reddit?
Citera
2017-03-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razzle123
Du använder alltså ordet "kulturmarxism" 4 gånger på 6 rader. Dags att vidga ordförrådet?

Vet du innebörden av ordet, eller har du bara lärt dig fräcka saker på flashback och reddit?

Jag kan säga så här. Det finns knappt någon som kallar sig själv kulturmarxist, men jag kan beskriva vad benämningen i stora drag går ut på.

Det är en utvidgad marxism. Den gamla marxismen som uppfanns av Karl Marx gick ju ut på klasskamp. Att utjämna de ekonomiska skillnaderna mellan arbetare och direktörer.

Efter ryska revolutionen började en del intellektuella marxister fundera över hur man kunde utvidga marxismen. Nu handlade det inte bara om ekonomi eller ett land. Nej nu skulle marxismen bli global och även innefatta andra orättvisor som könsskillnader eller sexuell läggning.

Framtidens värld skulle inte ha några länder och den västerländska kulturen skulle bekämpas eftersom Européerna hade varit så onda och koloniserat hela världen.

För att uppnå det hägrande målet var man tvungna att uppfostra alla människor att bli politiskt korrekta. Man fick inte säga rent ut vad man tyckte om andra folkslag eller homosexuella till exempel. Populism blev ett skällsord. Vanliga människor hade fel. Det var de intellektuella som visste hur allt skulle vara.

I Sverige fick dessa idéer fotfäste framför allt på 1960- och 1970-talet när allt gick bra för Sverige och Palme var statsminister. Socialdemokraterna ansåg att Sverige var så bra det kunde vara. Nu skulle man rädda hela världen. Palmes engagemang i internationella frågor var stort och Sverige skulle bli ett mångkulturellt invandrarland.

Hela svenska folket började indoktrineras redan på dagis och uppifrån tillsattes människor med de rätta åsikterna i alla organisationer. Ingen fick ifrågasätta. Gjorde man det så skulle man bli kallad rasist och sållas bort.

Så bara fortsatte det att rulla på. På 2000-talet hade idéerna tagit över alla partier från höger till vänster. Sist var det Moderaterna som blev de Nya Moderaterna under Reinfeldt. De partier som inte var baserade på kulturmarxismens värderingar klassades som högerextrema populistpartier. Oktober 2015 kom kulmen, när Sverige på en månad släppte in 40.000 flyktingar från tredje världen.
Citera
2017-03-08, 23:14
Avslutad
Jag tror att andelen rena rasister som hatar invandrare är mycket få i Sverige. Dom kanske är högljudda och skriver mycket här inne i Flashback. Men jag tror de allra flesta istället är emot massinvandringen som vi haft de senaste åren.
Jag tex har inget emot en viss kontrollerad invandring där man kan ta hand om människorna som kommer. Ge dom möjlighet till bostad och så småningom jobb.
Men som det varit de senaste åren så är det ju en omöjlighet.
Dom ökade mostsättningarna med ren rasism som följd är bara en konsekvens av denna misslyckade invandringspolitik.
Likaså förstås dom krafitgt ökade våldsbrotten. Och att personer med invandrarbakgrund är kraftigt överrepresenterade när det gäller grova våldbrott. Dock så måste påpekas att det är en mycket liten andel av alla invandrare som ägnar sig åt detta.
Fast denna andel kommer alltid att uppkomma i alla länder där man alltid kommer att hamna i utanförskap när strömmen av invandring är så stor att många inte kan finna sin plats i samhället. Och då får vi en helt onödig mängd med våldsbrott som kunnat undvikas med rätt politik (dvs som nästan resten av hela Europa (minus Tyskland) som för övrigt alltså måste vara rasister då dom tydligen stått på SD;s sida när det gäller andel invandring?)

Detta är väl ändå åsikter som TS väl inte ens med den vildaste fantasi skulle kunna kalla för rasistiska eller främlingsfientliga?
Citera
2017-03-08, 23:31
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intheloop
Jag tror att andelen rena rasister som hatar invandrare är mycket få i Sverige. Dom kanske är högljudda och skriver mycket här inne i Flashback. Men jag tror de allra flesta istället är emot massinvandringen som vi haft de senaste åren.
Jag tex har inget emot en viss kontrollerad invandring där man kan ta hand om människorna som kommer. Ge dom möjlighet till bostad och så småningom jobb.
och hur hade du tänkt att rädda sverige och de svenska samhället för att inte tala om vårat folk ?
ja vågar nog säga att de är inte många som hatar invandrare och dom som gör de så görs detta hatet sig bättre mot folkförrädarna och där ingår nu mera SD 7 blev 8
de enda lösning är att kasta ut alla icke europer och där till spelar de inte någon roll om dom är födda här eller döda i vår jord.
detta är en fråga om överlevnad för den etniska svensken en del i denna tråden tycks tro att man kan välja en Light väg med viss invandring om man inte redan nu ser va som har hänt så är man blind till att den vita svensken kommer att dö ut

de enda som kan rädda sverige är att få stop på kulturmarxismen,mångkulturen,feminismen med mera om inte detta görs för vi lever på lånad tid nu så dör vi ut

Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra vita barn
Senast redigerad av Doomush 2017-03-08 kl. 23:34.
Citera
2017-03-09, 00:32
Medlem
Citat:
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.

Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.

Väldigt mycket hat, väligt mycket rasism och så klart ännu mera smutskastning av invandrarna/flyktingarna. Det som sker nu i Sverige och i en del andra länder är otroligt skrämmande.

Just att gemene man börjar sprida sitt hat om invandringen och flyktingarna är extra otäckt och påminner väldigt mycket om hur utvecklingen blev i nazityskland. Folk börjar bli hjärntvättade av propagandan som i synnerhet SD spridit.

Det största problemet finns definitivt inte i Stockholm vilket också är lite "komiskt" eftersom det här är majoriteten av invandrarna bor. En absolut majoritet av alla hatare bor i de mindre städerna samt på landsbygden.

T.o.m. Peter Springare märker nu hur mycket mörka bruna krafter samt hat det finns i vårt land och börjar förstå vidden av bollen han satte i rullning. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.

Ja, tyvärr, en otroligt skrämmande tid vi lever i och jag hoppas nu att den negativa utvecklingen nu strax vänds annars vet i f-n. Som tur är så är dock situationen i Stockholm än så länge generellt bra, i tex metropoler som Trelleborg verkar folk vara lite mer förbannade och hatiska.

Men... när det blir stora organiserade öppna demonstrationer mot invandringen och flyktingarna i Stockholm så tror jag det kommer börja ta hus i helvete, det kommer helt självklart leda till konfrontrationer, kanske de allvarligaste vi någonsin upplevt i Sverige i modern tid eller vad tror ni själva?

->Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM

Nu får det vara nog! Kommunister representerar inte Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in