• 2
  • 3
2007-08-14, 12:37
Medlem
Andy Kaufman :

....and now I will imitate for you the Elvis Presley !

Thank you , thank you very much.....ho ho ho hold it....something wrong with ma lip !

Elvis rules
Citera
2007-08-14, 16:05
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
måste bara lyfta denna tråd ur dess grav till allas beskådning. mysharrys recept på elvis-mackor och bernaise-pasta är ena riktiga höjdare jag aldrig glömmer!

Totalt OT men: Vad hände med Mysharry? Nån som vet?
Citera
2007-08-14, 18:54
Medlem
poojks avatar
holk med feting röka i och kex med brie ost
Citera
2007-08-15, 21:12
Medlem
Tjippmunks avatar
där finns en resturang/natt- rockklubb i helsingborg som serverar elvisburgare. men jag har aldrig testat dom

http://www.thetivoli.nu/module.asp?XModuleId=17361
Citera
2007-08-15, 23:51
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant

Senaste aktivitet: 2004-06-30
Citera
2007-08-16, 00:35
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant

Javafan, med den kosthållningen så gjorde han måhända en Elvis: krystade ihjäl sig alltså
Citera
2007-08-16, 02:29
Medlem
Airbuzzs avatar
Gjorde Elvis banan och jordnötssmör-mackor för ganska många år sedan. Man steker två lätt rostade franskbröd gyllenbruna i en massa smör, med en fyllning av banan och jordnötssmör.

Gjorde det enbart i egenskap av Elvisfantast och hade inte räknat med någon stor gastronomisk upplevelse... Det blev det inte heller, tryckte dock i mig fyra stycken såna mackor och mådde inte som en kung efteråt, vill minnas att jag blev lätt illamående.

Kanske frågan om man inte ska köra en repris idag trots allt, när det e 30 år sedan han dog. Jag tar ju inga droger, så ett par Elvismackor till får mig nog inte att säga "thankyaverymuch", gå in på toa och dö.
Citera
2007-08-16, 22:09
Medlem
Californias avatar
Nå?

Jaha? Är det nån som kör Elvis käk ikväll då? Jag firar själv med en jävla massa öl!
Citera
2007-08-16, 22:35
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av California
Jaha? Är det nån som kör Elvis käk ikväll då? Jag firar själv med en jävla massa öl!

Ingen Elvismacka blev det, men väl en sub från Subway, kan det räknas tro? Sen öl och Elvisfilmer.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in