Citat:
Ursprungligen postat av
icemachine
Det är vad jag hört, sant eller ej. Han åt middag som vanligt med familjen, gick ut på en promenad efter middagen och kom aldrig mer tillbaka. Det var på vintern, kommer ejnihåg var våningen låg. Möjligt han gick ut på isen i närheten av Gärdet / Djurgården och hoppade i vattnet över iskanten. De ekonomiska problemen var inte så allvarliga / missuppfattning / gick att lösa. Det är vad jag hört. Hans son driver ju Noppes vidare och har ju så gjort ett tag.
Jo men noppes STYVSON, inte son, var eller är gift med en miljardär dotter. Han har säkert fått hjälp med att komma på fötterna . Hade noppe velat få hjälp med skulderna hade han frågat någon god vän. Han är bästis med kungen, jag tror mer på teorin att han fick besked om sjukdom som blev droppen på allt annat.
Jag tycker däremot noppes styvsons bröllop saga med miljardärs dottern vars pappa var också bästis med noppe var en konstig saga, dom gifte sig efter noppe dog, och skilde sig väldigt fort efter. Då undrar jag mer om det hade med någon ekonomisk uppgörelse att göra? Vem vet, men goda vänner var hela familjen med varandra sedan lång tid tillbaka