Citat:
Ursprungligen postat av Ran
Som du ser tar det ett tag att skriva SMS, det är därför vissa envisas med att andvända T9 (trots att det skriver helt fel saker). Försök därför att inte skriva allt för utdragna grejer.
Jag håller fullständigt med! "God jul! J" (om jag hetat Joanna på riktigt) är tillräckligt långt för att kännas jobbigt. Alltid råkar man trycka på samma tangent för snabbt/sakta någon gång så att det måste raderas.
För mig är det en obegriplighet varför Knutbyfolket använder denna kommunikationsmetod för att skriva långa sexnoveller till varandra alternativt hota varandra. Försök knappa ner följande lite hastigt och lustigt den som kan ... :
Citat:
”Jag förmodar att du är medveten om din situation o va djävulen planerat. Jag älskar dig o önskar att allt ska bli bra för dig... Men är det värt att gå rakt in i hans fälla? Du kan inte ta dig därifrån någonsin. Gud kan inte längre skydda dig. Jag kramar dig i hjärtat...Åsa”
"Ingen hemlighet är dold för mig, är du havande med Guds barn ska du ner i graven störta o du ska dö en våldsam död. Åsa"
http://tv4.se/nyheter/431795.html
Kan väl aldrig tro att jag kom ifrån ämnet

? Njo, men det var för att exemplifiera hur du
inte ska använda sms om du vill göra det enkelt för dig. Eller undvika att hamna i fängelse.