2017-02-24, 19:22
Medlem
Kosmios avatar
Fått risperdal, tryckte i mig 26 mg alltså 13 stycken 2 mg. Hur många ska jag ta för att bli riktigt skev? Tror jag har rätt så hög resistens, brukar knapra 200 - 250 mg stillnoct innan jag känner mig nöjd, rekordet är 5000mg tramadol och överlevde. Men rätt så ny när det gäller risperdal.
Citera
2017-02-24, 19:42
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmio
Fått risperdal, tryckte i mig 26 mg alltså 13 stycken 2 mg. Hur många ska jag ta för att bli riktigt skev? Tror jag har rätt så hög resistens, brukar knapra 200 - 250 mg stillnoct innan jag känner mig nöjd, rekordet är 5000mg tramadol och överlevde. Men rätt så ny när det gäller risperdal.
Du kommer inte bli "skev" på risperdal. Polaren käkade ett gäng sådana och det enda "skeva" som hände är att han blev illamående och sket ner sig. Låt schizona ha sina tabbar ifred så dom gör nytta.
Citera
2017-02-25, 01:22
Medlem
Vallasands avatar
Kan man ens bli skev på denna medicin? Ballongmage får man dock. Det vet jag för att nån läkare i House tog upp det (och för att jag själv fått den utskriven).
Citera
2017-02-25, 07:54
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmio

Folk gör vad som helst för att bli väck, och det är väl ok så länge det inte drabbar nån. Men risperdal? Google? Kom igen

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-02-28, 16:02
Bannlyst
Risperdal har väl visat sej vara mkt dålig genom årens gång! Tämligen säker på det!

MKT biverkningar!
Citera
2017-03-07, 02:17
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Mitt tips är att inte försöka "flumma" på antipsykotiska läkemedel.
Det typ av rus du får tror jag inte är behagligt.
Citera
2017-03-07, 08:22
Medlem
Skulle hellre hållt mig nykter. Risperdal är enbart för psykotiska åkommor. Ger inget rus alls, tvärtom så hindrar det/dödar rus av droger.
Citera
2017-03-07, 11:00
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Skulle hellre hållt mig nykter. Risperdal är enbart för psykotiska åkommor. Ger inget rus alls, tvärtom så hindrar det/dödar rus av droger.
Tvärt om så förstärker det vissa substansers rekreationella verkan. Hög dos risperidon ger för mig mer "bang for the bucks" när jag nyttjar mycket cannabis, jag hamnar aldrig i nivån att jag däckar, däremot blir det mer hallucinogent.
Citera
2017-03-07, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuristGross
Tvärt om så förstärker det vissa substansers rekreationella verkan. Hög dos risperidon ger för mig mer "bang for the bucks" när jag nyttjar mycket cannabis, jag hamnar aldrig i nivån att jag däckar, däremot blir det mer hallucinogent.

Mysko då det ges ibland till personer som har fått droginducerad psykos för att komma ner. Det kanske förstärker cannabis antipsykotiska egenskaper men tvivlar på att de skulle göra ruset "intensivare". Men det beror ju på vad man är ute efter från cannabis. Tex. uppåtdroger kan jag inte tänka mig blir starkare, det är en neuroleptika och blockerar dopamin än att förstärka utsöndringen tex.

Sedan så har neuroleptika väldigt många biverkningar och bör enbart tas vid psykotiska sjukdomar. Men det är min personliga åsikt
Citera
2017-03-07, 11:35
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Mysko då det ges ibland till personer som har fått droginducerad psykos för att komma ner. Det kanske förstärker cannabis antipsykotiska egenskaper men tvivlar på att de skulle göra ruset "intensivare". Men det beror ju på vad man är ute efter från cannabis. Tex. uppåtdroger kan jag inte tänka mig blir starkare, det är en neuroleptika och blockerar dopamin än att förstärka utsöndringen tex.

Sedan så har neuroleptika väldigt många biverkningar och bör enbart tas vid psykotiska sjukdomar. Men det är min personliga åsikt

Det tar instämmer jag till fullo med!
Citera
2017-03-07, 16:42
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:

Intensivare blir det inte då jag inte däckar på det, som jag skrev, däremot blir det mer psykedeliskt då jag kan hoppa och dansa bäst fan jag vill utan bodyload medan endast det förekommer ett s.k. "headhigh" - amfetamin ger samma rus på risperidon, MDMA gav noll effekt mer än "uppåt"-känslan, typ som amfetamin deluxe & 4 doser LSD gjorde ingen direkt skillnad utöver bodyload, inga mindfucks eller ens förändrade sinnesintryck mer än minimalt hos motoriken.

Det är väldigt synd att de avregistrerade den enda antipsykotiska som fungerat på mig ... nog för att jag fortfarande har flera hundra tabletter kvar men, ja ... synd.
Citera
2017-03-08, 03:05
Medlem
Kosmios avatar
Proppade i mig 100 mg, slöt med hjärtinfarkt och blåljus in till akuten, rekommenderar ej att överdosera detta råttgift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in