Hej! Jag har en liten fundering som jag tänkte dela med mig av, vill främst ha svar från folk i min egen ålder (Max 25) men vill ni som är äldre också dela med er av er åsikt så gör gärna det o nämn er ålder jag har en liten bullfitta, typ såhär http://nouw.com/fannyhilding/i-dream-about-summer-all-day-21769679, vet Tycärr inte om det blev en fungerande länk men kopiera gärna och kolla på bilden. Vad tycker ni om det? Bryr ni er inte? Kan det vara härligt? Eller är det ett Big nono?
En bullfitta är en normal fitta. Det som jag kan tänka mig kan vara ett minus för vissa killar är en rostbiffsmörgås för att använda en fin metafor. Jag ser själv inga problem med att stoppa ballen i en sådan men att vara där och slicka kan vara... tja... inte avtändande men ändå ett klart minus.
Var inte oroad över ditt könsorgan. Det är inget man observerar med mikroskåp och bedömer utan det är något man stoppar kuken i. Och om man ska ner och slicka så är inget annat än sjukdom eller dålig lukt avtändande.