Citat:
Ursprungligen postat av
M.Labingi
Skälet varför jag skriver är för att någon måste sticka hål på er bubbla, och visa att normala människor inte tänker och känner som i den här ekokammaren av kvinnohat och dålig människosyn. Att vi finns, och att vi står för respekt och anständighet.
Tror ni att ni hjälper överviktiga genom att skriva nedsättande saker om dem? En hjälper inte människor genom att mobba eller håna eller sexuellt trakassera dem, ifall det är vad ni tror. Skälet varför ni inte kan ta en diskussion utan att det blir härdsmälta är för att ni vet om att jag har rätt och att ni bara beter er som skolgårdsmobbare eftersom ni är uttråkade och inte har något bättre för er.
Nånstans försöker jag faktiskt bara hjälpa er, även om ni kanske inte förtjänar det.
Normala människor? Du representerar absolut inte normala människor. Vi tar oss en titt på vad du skrev för några timmar sedan:
(FB) Vi i vänstern som fått nog! (Kriminalitet/Invandring)
Citat:
Ur det perspektivet är det svårt att förstå varför vi som är så rika, privilegierade och har det så bra ska vara så upprörda över "kids från orten" som lattjar, busar och tar för sig. Gängen är dessutom helt en konsekvens av den borgerliga nedmonteringen av välfärdsstaten, liksom rasismen är en konsekvens av SD's propaganda.
Och nu är du här och gafflar om att ”feminism behövs”.
Du är fullständigt vänstervriden. En självhatande marxist. Du har ingenting gemensamt med 80% av svenska folket. Att du reagerar på tonen i tråden som den kvinna du är (oavsett pillevinken i damtrosorna) beror på att du själv har varit mobbad genom hela din uppväxt. Detta är skälet till varför du sökte dig till marxismen, detta är skälet till varför du vitknektar för feta suggor och detta är skälet till varför du fortsätter att tjafsa trots att du får svar på tal från flera håll. Felet ligger hos dig. Du är den som måste anpassa dig efter kvinnornas nycker eftersom du inte har några andra val. Det stör dig och därför tror du att du kan mästra andra med dina marxistiska buzzwords. Ute i verkligheten hade du fortfarande fått kalsongerna uppdragna mellan skinkorna som du fick av sådana som mig på skolgympan i skolan. Och det vet du innerst inne. Och det tycker du är så orättvist att du nästan börjar gråta.
Trådämnet Kajsa är en fet och äcklig kossa och du är en betahane som inte hade tvekat att kliva på om hon hade särat på saccosäckarna till lår. Ni är båda två vidriga, på olika sätt. Allt ni står för är degeneration och förfulning. Vi riktiga människor betackar oss för er ”hjälp”, för den är både oönskad och besmittad.
Så, åter till trådämnet. Har fläskbomben Kajsa ätit dagens första gräddtårta, tro?