Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 10:37
  #1
Medlem
FiffelMonas avatar
Hej! För en dryg månad sedan så har den mobilanpassande sidan inte fungerat för mig, fast jag gör som jag alltid gjort. Misstänker att det är nåt tjall hos mig efter som att det har varit nere så länge.

Jag kommer alltså till samma vy som när man går in på en dator, så ganska jobbigt att ens försöka läsa trådar... Help pls!
Citera
2017-02-20, 10:42
  #2
Medlem
Strychnos avatar
Längst ner på valfri flashbacksida kan du välja mellan mobil eller desktopversion.
Citera
2017-02-20, 10:44
  #3
Medlem
00sjus avatar
Rensa kakor och webhistorik.
Citera
2017-02-20, 11:30
  #4
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Längst ner på valfri flashbacksida kan du välja mellan mobil eller desktopversion.
Åh, tusen tack! Har blivit frustrerad många gånger senaste veckan haha.. Nu är det liite trevligare att åka tunnelbana

Kommer sidan ihåg att jag valt mobilvy eller måste det ställas in lite då och då när jag ska in på fb?
Citera
2017-02-20, 11:33
  #5
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Åh, tusen tack! Har blivit frustrerad många gånger senaste veckan haha.. Nu är det liite trevligare att åka tunnelbana

Kommer sidan ihåg att jag valt mobilvy eller måste det ställas in lite då och då när jag ska in på fb?

Det är beroende på din mobil, men generellt sett ska det finnas i "minnet".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback