• 2
  • 3
2005-12-25, 01:58
Medlem
urughos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Du har ju mest gjort dig känd som den evige gnällkärringen, så det är väl bara att fortsätta på den linjen. Alla har vi ju våra begåvningar, synd att din ligger på samma nivå som en rejäl dos fotsvett.

Du är inte så dålig själv på att gnälla, att döma av denna tråd
Citera
2005-12-25, 02:03
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
En massa gnäll...

/Cody
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Snälla du... Nu är det visserligen lite ot... men måste du gnälla hela tiden???

"Du har ganska vettiga åsiker i och för sej" men gnället riskerar att förpassa dej till ignoremörkret...
"Vettiga åsiker..."? CodeMAN?

Ungefär lika intelligent som att påstå att Åsa-Nisse har en given plats bland 'Snillen spekulerar'. Att figuren, uppenbarligen i total brist på självinsikt, dristar sig att argumentera mot Enverhoxha, är så nära ett virtuellt självmord man kan skåda på nätet. Vilket skulle kunna ge anledning att ifrågasätta även fattningsförmågorna hos '.LA.'? Men eftersom det är jul och barmhärtighet skall råda, så får han en frisläng. Missbruka inte den...
Citera
2005-12-25, 02:13
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
...

Virtuellt självmord
Good one.

Jag bänkar mig mer än gärna på första parkett för att se Enverhoxha tvinga sitt byte till ett virtuellt harakiri.
Citera
2005-12-25, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
"Vettiga åsiker..."? CodeMAN?

Ungefär lika intelligent som att påstå att Åsa-Nisse har en given plats bland 'Snillen spekulerar'. Att figuren, uppenbarligen i total brist på självinsikt, dristar sig att argumentera mot Enverhoxha, är så nära ett virtuellt självmord man kan skåda på nätet. Vilket skulle kunna ge anledning att ifrågasätta även fattningsförmågorna hos '.LA.'? Men eftersom det är jul och barmhärtighet skall råda, så får han en frisläng. Missbruka inte den...
Jaja...
Jag ville skriva något snällt om CodeMan men han åker snart in på ignorelistan också.
Citera
2005-12-25, 09:41
Medlem
PappaBoegs avatar
Ett jävla whine på er allihop. Sov ruset av er och ät lite julmat så ni blir som folk igen.
Citera
2005-12-25, 17:05
Medlem
CodeMANs avatar
Jag förstår inte varför jag får så mycket skit för jag råkade öppna munnen och kritiserade enverhoxha99:s inlägg.

PiLLerILLer må vara en "gnällkärring", men jag tyckte att det hon skrev stämde. Tycker man annorlunda så får man skriva varför. Det är ju absurt att folk skriver skit om användarens personlighet oavsett det de skriver stämmer eller ej.

Jag är på chatten ibland. Det är varken enverhoxha99, M2k eller några andra som diskuterar min intelligensnivå. Visst, det kan hända att ni har rätt, jag kanske är en gnällspik och en idiot och en massa andra saker, men snälla, sluta slentriandissa folk bara för att ni kan det. Ska ni göra det så får ni gärna göra det med lite klass.

God jul på er allihopa!

/Cody
Citera
2005-12-25, 17:16
Medlem
urughos avatar
Måste säga att PIllerIller och sådan som inte räds att kritisera andra ger FB mer liv, om alla bara håller med alla. Vad för disskusion blir det då?

...Värst är dom som gnäller på dom som gnäller på dom som gnäller
Citera
2005-12-25, 17:21
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urugho
Måste säga att PIllerIller och sådan som inte räds att kritisera andra ger FB mer liv, om alla bara håller med alla. Vad för disskusion blir det då?

...Värst är dom som gnäller på dom som gnäller på dom som gnäller

Värst är att vissa udda individer tar internet på för stort allvar.
Det går inte att mobba något som inte existerar.
"Jag" är bara ett anonymt nick, varken mer eller mindre och tar varken åt mig något från ett annat anonymt nick eller tar hänsyn till att någon annan skulle kunna göra det heller.
Citera
2005-12-25, 17:45
Medlem
urughos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Värst är att vissa udda individer tar internet på för stort allvar.
Det går inte att mobba något som inte existerar.
"Jag" är bara ett anonymt nick, varken mer eller mindre och tar varken åt mig något från ett annat anonymt nick eller tar hänsyn till att någon annan skulle kunna göra det heller.

Nu har du sagt det igen. Sant!! Jag tycker heller inte att man kan ta det folk skriver, åt en själv, till andra eller till alla på så stort allvar här... Därmed inte sagt att man inte ska säga emot något man inte håller med om.
Citera
2005-12-25, 18:13
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Första gången jag hittat något gemensamt med dig, men fan vad pricksäkert.
Dina sura vibrationer slog rätt för första gången
Avundsjuka kvinnoproblem, har aldrig fattat dem.

Wow, är det någon som inte är en sur gnällkärring är det väl ändå PI. Ibland undrar jag om jag läser samma forum som en del troglodyter.

Det är knappast någon överraskning att folk håller på så som beskrivs i första inlägget- på ett forum där hälften av inläggen går ut på "*valfritt nick*, du ska ta och hålla käft, du reggade dig senare än jag!!!1" samt där varenda användare har en egen uppfattning om vad forumet bör stå för... där är det ofrånkomligen så att små navelskådande kretsar med för mycket investerat i sitt nätliv skapar någon form av "mitt gäng är coolare än ditt"-elitism.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in