2017-02-21, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Att han är otrevlig stämmer. En artistchef vid en folkpark påstod att Ove var den otrevligaste av alla artister; följd av Ann-Louise Hanssons make och kapellmästare Bruno Glenmark.

Gäller det den folkparken där det störande fyllot fick på käften??
Citera
2017-02-21, 22:41
Medlem
K.Stroganoffs avatar
För de flesta som haft med honom att göra (som jag känner) är Owe en synnerligen självupptagen och otrevlig person. Jag vet inte om åldersnoja har med saken att göra, men han var tydligen lika vidrig redan på 60-talet. Jag tror inte en sekund på att han dyker upp i Globen, än mindre att han vinner och representerar Sverige i Euromellon. Vissa människor måste se sin egen begränsning. Owe är tyvärr inte en av dessa.
Citera
2017-02-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Gäller det den folkparken där det störande fyllot fick på käften??
Nej, inte den parken. Han var mycket otrevlig mot parkens personal.
Citera
2017-02-21, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
För de flesta som haft med honom att göra (som jag känner) är Owe en synnerligen självupptagen och otrevlig person. Jag vet inte om åldersnoja har med saken att göra, men han var tydligen lika vidrig redan på 60-talet.

Citat:

Har väldigt svårt att tro att han är en otrevlig och dryg person, så jag väljer att bortse från det tills motsatsen visas. Robin Bengtsson och Owe verkar komma bra överens och funnit varandra, så särskilt dryg jan han ju inte vara.

"Och Grattis till min nyfunne vän Owe vi ses snart igen"

https://www.facebook.com/robinbengtssonmusic
Citera
2017-02-21, 22:59
Medlem
Citat:

...det var då inte så smart att vara....om det nu inte var förståeligt på nåt sätt....även om han i så fall knappast varit den enda kaxiga kändisen i historien..dräller av dom...exhibitionister med armbågar som dom är, mer eller mindre, hela bunten!!
Citera
2017-02-21, 23:06
Medlem
Citat:
För de flesta som haft med honom att göra (som jag känner) är Owe en synnerligen självupptagen och otrevlig person. Jag vet inte om åldersnoja har med saken att göra, men han var tydligen lika vidrig redan på 60-talet. Jag tror inte en sekund på att han dyker upp i Globen, än mindre att han vinner och representerar Sverige i Euromellon. Vissa människor måste se sin egen begränsning. Owe är tyvärr inte en av dessa.

Jag tycker han har en bra låt och gör ett bra framträdande..inte det "gamla vanliga"..kul inslag...hur han är som person vetefan....skulle förstås akta mig för att gruffa med honom...boxare som han varit om inte annat!!
Citera
2017-02-21, 23:16
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

Ja hoppas verkligen inte han dyker upp i Globen för finalen är på Friends
Citera
2017-02-21, 23:54
Bannlyst
Citat:
Även hört från säker källa att han var ett ogillat as som ung i staden han kom ifrån.
Citera
2017-02-21, 23:56
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowplacelikehome
Även hört från säker källa att han var ett ogillat as som ung i staden han kom ifrån.
Vilken stad kom han ifrån menar du? Borde du inte veta det?
Citera
2017-02-22, 00:27
Medlem
Knivur-273s avatar
Owe är en av mina idoler. Strong old man, mycket musikalisk, kreativ, humoristisk i sångtexterna. Inte PK.

Jag hoppas att han blir 100 år gammal eller äldre.

Nu har jag inget skvaller om honom, men det är väl OK att gilla ?

Owe är en variant av Ove, som är ett gammalt namn, kanske en variant av Olof ? Eller så är det mycket äldre än så.
Senast redigerad av Knivur-273 2017-02-22 kl. 00:31.
Citera
2017-02-22, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vilken stad kom han ifrån menar du? Borde du inte veta det?

Gissar att det är helt taget ur luften, liksom övriga påståenden här om att han skulle vara dryg. Har inte alls fått den uppfattningen av honom - tvärt om. Han sa efter Mello att det var bra att han hade sin vän Hasse Andersson på plats som kunde förklara regler och liknande, för själv förstod han inget av det och hade inte väntat sig att gå vidare ens till andra chansen. Han hade t.o.m. bokat flyg till Florida som han nu får boka om.

Dryg?

Helvete vad skit det snackas. Kom med fakta för fan!
Citera
2017-02-22, 01:33
Medlem
Racooons avatar
Han är Ulf Brunnberg version 1.87.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in