• 2
  • 3
2017-02-19, 12:40
Medlem
trickydicks avatar
Jag har läst en bok som Hitler har skrivit så nog har han funnits.
2017-02-19, 12:52
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Jag har pratat med folk som har sett honom i verkligheten.

Lika mycket som Stefan Löfven finns och är Sveriges Statsminister idag har Hitler funnits. Jag har inte sett någon utav dom i verkligheten men litar på källhänvisningar och vittnessmål.
2017-02-19, 13:24
Medlem
DerTotenkopfs avatar
Nog för att det spekulerats kring att han skulle vara besatt av demoner, men funnits har han nog allt.

Det finns bilder på honom som barn och som soldat i första världskriget, och en story om hur han växte upp som mammas pojke i Linz och gick till en judisk läkare innan han misslyckades som konstnär i Wien.

Huruvida han begick självmord och brändes, eller flydde till Sydamerika, är en annan femma.
2017-02-19, 13:29
Medlem
spyder123s avatar
Det jag undrar är om HerculesBig finns?

Tänk efter; går det bevisa han existerar?

- Finns inga bilder på honom
- Finns inget födelsecertifikat
- Finns inga monument över honom.

Största sannolikheten är att HerculesBig är en konspiration av någon organisation. Frågan är vem det kan vara. Någon som vet nåt?

2017-02-19, 14:47
Medlem
Observerads avatar
Nej, Adolf Hitler har inte funnits som den person han beskrivs som i dokumentärer och böcker, så det har du helt rätt i.
2017-02-19, 15:06
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Leta du efter bevis för att han är fejk. När du presenterar dem kommer jag att hävda att alla dessa bevis är fejkade av en superhemlig skuggregering som vill få folk att tro att Adolf är fejk fast han fanns på riktigt.

Så fungerar konspirationsteorier. Allt som talar emot dem antas vara planterade bevis och att det finns planterade bevis blir ett bevis på konspirationens existens.
2017-02-19, 15:30
Moderator
Eftersom det inte presenteras något vettigare diskussionsunderlag för en konspiration än "Har jag inte sett det med egna ögon så finns det inte ...", i varken trådstart eller i senare inlägg så låses tråden.

/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in