Jag har pratat med folk som har sett honom i verkligheten.
Lika mycket som Stefan Löfven finns och är Sveriges Statsminister idag har Hitler funnits. Jag har inte sett någon utav dom i verkligheten men litar på källhänvisningar och vittnessmål.
Nog för att det spekulerats kring att han skulle vara besatt av demoner, men funnits har han nog allt.
Det finns bilder på honom som barn och som soldat i första världskriget, och en story om hur han växte upp som mammas pojke i Linz och gick till en judisk läkare innan han misslyckades som konstnär i Wien.
Huruvida han begick självmord och brändes, eller flydde till Sydamerika, är en annan femma.
Leta du efter bevis för att han är fejk. När du presenterar dem kommer jag att hävda att alla dessa bevis är fejkade av en superhemlig skuggregering som vill få folk att tro att Adolf är fejk fast han fanns på riktigt.
Så fungerar konspirationsteorier. Allt som talar emot dem antas vara planterade bevis och att det finns planterade bevis blir ett bevis på konspirationens existens.
Eftersom det inte presenteras något vettigare diskussionsunderlag för en konspiration än "Har jag inte sett det med egna ögon så finns det inte ...", i varken trådstart eller i senare inlägg så låses tråden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!