2017-02-18, 22:33
Medlem
Elofzons avatar
God afton! Kommer att åka ner till Hamburg tidigt imorgon bitti med bil och beräknar väl vara framme nån gång på kvällen.

Jag inser att en söndagkväll kanske inte är den bästa tiden att besöka en fkk men nu är det så läget är.

Funderar på Atmos men tänkte fråga här inne om nån har koll på vilken av Hamburgs fkk som troligtvis har mest tjejer på plats vid denna tidpunkt.

Om nån vet om nån bra bordell så är jag tacksam för sådana tips också, men föredrar ju såklart fkk-stuket.

Kom med tips och förslag tack
Citera
2017-02-18, 23:16
Medlem
dANiis avatar
Ah Hamburg, inte testat det, alltid blivit Berlin för min del, men berätta gärna hur det va.
Citera
2017-02-19, 01:31
Medlem
Hermann666s avatar
Harmony i Seevetal söder om Hamburg.
Citera
2017-02-19, 07:09
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
+1
Citera
2017-02-19, 08:05
Medlem
Elofzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Ah Hamburg, inte testat det, alltid blivit Berlin för min del, men berätta gärna hur det va.

Ja på Artemis i Berlin har jag varit 3 gånger och det va kanon varje gång!

Tidigare har jag testat Fkk Babylon i Hamburg men det va en besvikelse, 3 st mediokra tjejer va allt som fanns där just då, men jag kanske bara hade otur.

Hursomhelst kommer det en recension om hur denna kväll gick
Citera
2017-02-19, 08:10
Medlem
Elofzons avatar
Citat:

Hej! Motivera gärna!
Är det fler tjejer där ikväll menar du, eller allmänt bättre kvalité?

Såg att Harmony stänger kl1 inatt medans Atmos har öppet till 04, vilket ju är ett plus.
Citera
2017-02-19, 08:12
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofzon
Hej! Motivera gärna!
Är det fler tjejer där ikväll menar du, eller allmänt bättre kvalité?

Såg att Harmony stänger kl1 inatt medans Atmos har öppet till 04, vilket ju är ett plus.

Harmony är bästa klubb i Hamburg. Det är allmänt känt. Hur många tjejer som finns där i kväll vet jag ej.
Citera
2017-02-19, 08:31
Medlem
Elofzons avatar
Citat:
Harmony är bästa klubb i Hamburg. Det är allmänt känt. Hur många tjejer som finns där i kväll vet jag ej.

Alright! Tack för info
Citera
2017-02-19, 10:49
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofzon
Jag inser att en söndagkväll kanske inte är den bästa tiden att besöka en fkk men nu är det så läget är.
Funderar på Atmos men tänkte fråga här inne om nån har koll på vilken av Hamburgs fkk som troligtvis har mest tjejer på plats vid denna tidpunkt.

Hej!

Jag har besökt både Atmos och Harmony och om jag besöker Hamburg på sommaren är Harmony klart bäst. Välskött klubb, bra line-up bra mat och fin trädgård att slöa i. Hoppas du har GPS!!!
På vintern är inte valet lika lätt. Harmony blir lite liten då. Atmos är mer sliten som klubb, men oftast varierad line-up. Du kommer förhoppningsvis ha kul vad du än väljer. Om du läser InternationalSexGuide (se länt nedan) hittar du färska recensioner från TheCane från alla tre klubbar som nämnts. Han verkars även ha haft ett bra besök på Babylon i Hamburg.

F
Citera
2017-04-16, 16:23
Medlem
krillkrolls avatar
Hur slitet är Atmos?
Jag var på harmony i sep och det var riktigt fräscht.
Citera
2017-04-16, 18:14
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillkroll
Hur slitet är Atmos?
Jag var på harmony i sep och det var riktigt fräscht.

Om du inte är inredningsexpert så tror jag inte du bryr dig. Delar av Atmos är nytt och fräschst, som omklädningsrumen, de flesta rummen, uteplatserna, stora loungen. Andra delar som poolrummet, matrummet och några andra delar är lite äldre. Men det är inget som stör mig. Jämfört med tex Acapulcp är Atmos i fint skick.
Alla enskilda rum jag varit i på Atmos har varit fina och rena och det är viktigste.
Gör ett besök är mitt tips. Jag har alltid varit nöjd.

F
Citera
2017-04-16, 20:19
Medlem
krillkrolls avatar
Tack för snabbt svar!
Inredningsexpert är jag inte😂 men vill inte hellre det ska kännas sunkigt.
Får bli ett besök då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in