Citat:
Ursprungligen postat av
Rasho425
Nödvärn det la vettefan. Träffat nicko många gånger och väldigt glad kille men struligt som det nämns. Säkert nåt bråk som urartat men vi får vänta på FUPen och se. Kände en tjej som träffade den här Stefan och även av andra målas han upp som ett jävla svin. Bjuder unga tjejer på droger och är instabil som satan. Väldigt tragiskt iallafall ingen ska behöva förlora livet så.
Vila i fred N
Men varför ska det vara så svårt att säga vad för strul?
Ni låter som fröknar i småskolan! De säger så om pojkar som stör och förstör i lågstadiet.
Vad är det för jävla trams!
Stefan har också varit en schysst kille en gång i tiden. Glöm inte det.
Om nu Nicko var en schysst strulig lite rövartyp, vad gjorde han hemma hos en (som ni säger) ett jävla svin?
För ca 15-20 år sedan var jag hemma hos en kompis som var tillsammans med Stefan. Då kom hans föräldrar på besök. Han var väluppfostrad. Jag hade aldrig trott att han skulle hamna där han gjort.
För ca 10 år sedan såg jag honom. Vi pratade lite kort bara. Såg att han hade drogproblem. Så jag skulle aldrig gå hem till honom.
Eran fina Nicko är nog lika mycket pundare han också. Inkasserare? Var Stefan skyldig pengar som skulle in? Tänker mest på nödvärnsspåret.
Ser att Nicko har kompis som är Bandidos. Har det med saken att göra?