Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 22:52
  #145
Medlem
Sjukt att han var på fri fot efter att knivskurit nån samt knuffat ner offret på tbanespåret.
Citera
2017-02-20, 23:09
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatBitch
Jag kan bekräfta att BO är Nicko. I grunden snäll kille, men värsta strulpellen som hållit på med det mesta man kan tänka sig.

https://www.facebook.com/nick*.nick*lai.1
*=o

Ser att jag senare fått mycket medhåll i det jag skrev tidigt i tråden. En omtyckt rövare. RIP.
Citera
2017-02-21, 09:40
  #147
Medlem
DreamTwisters avatar
Citerar ur Expressen; gissar att häktningsförhandlingen är klar nu:
Citat:
Den misstänkte är en känd våldsman som också dömts för bland annat narkotikabrott och framkallande av fara för annan. Så sent som för ett år sedan dömdes han för grov misshandel efter att ha attackerat en annan man med kniv – och sedan puttat ner offret på ett tunnelbanespår.

Under tisdagen begärdes mannen häktad, misstänkt för mord. Häktningsförhandlingen inleddes klockan 08.45. Det är oklart hur han ställer sig till de anklagelser som riktas mot honom. Expressen söker mannens advokat.
Citera
2017-02-21, 12:20
  #148
Avstängd
Heter man Nickolai Hämäläinen är man dödsdömd från början.
Vilket djeflva namn. Ingen tar det seriöst.
Vilket öde, att bli dräpt av en knarkande adoptivgangster från Liberia.
Sådant kan kan man inte fabulera.
Rättvisan har sin gång.
En idiot död, och en i fängelse på livstid.
Sverige - ROW, 2 - 0
Citera
2017-02-21, 12:25
  #149
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AnalFisting
Heter man Nickolai Hämäläinen är man dödsdömd från början.
Vilket djeflva namn. Ingen tar det seriöst.
Vilket öde, att bli dräpt av en knarkande adoptivgangster från Liberia.
Sådant kan kan man inte fabulera.
Rättvisan har sin gång.
En idiot död, och en i fängelse på livstid.
Sverige - ROW, 2 - 0

Ja håller med
Nickolaie lär inte vart så oskyldig heller så lika bra såna försvinner från våran jord. Ovanligt det är blattar. 80%av brotten är med blattar finnar sjukt ingen vågar prata om det
Citera
2017-02-21, 14:17
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garv-Per
Som tidigare nämnt, jag rör mig inte i kriminella kretsar så har inte allt för stor förståelse i hur utredningen går till.
Enda förklaringen till att du sitter och ömmar för patrasket. Åk ner till Diset eller vad dom håller hus så kanske du ändrar uppfattning. Söndersupna och trasiga knarkare och ingen verkar ha gjort ett handtag för att ta tag i sin situation. Jag sörjer inte heller såna här individer.
Citera
2017-02-21, 17:25
  #151
Medlem
Era idioter som snackar skitom nico och inte har en aning om vem han egentligen var!!!!
Kryp tillbaka in i era jävla rum å sitt där å runka framför fb å tro ni är tuffa....
Citera
2017-02-21, 17:28
  #152
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loranga66
Era idioter som snackar skitom nico och inte har en aning om vem han egentligen var!!!!
Kryp tillbaka in i era jävla rum å sitt där å runka framför fb å tro ni är tuffa....

Han var kriminell då får han skylla sig själv gubbjävel
Citera
2017-02-21, 18:13
  #153
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Jag är uppväxt i samma område och som de flesta andra i min ålder från samma område så vet jag vem han är/var.
Det betyder inte att jag umgicks med honom. Jag ser dock att min bild av honom stämmer överens med mångas andra härinne.

Kallades Nickos pappa för Trollkarlen?
Citera
2017-02-21, 18:54
  #154
Medlem
https://www.facebook.com/49322438075...type=3&theater
Citera
2017-02-22, 00:10
  #155
Medlem
Pandalina4s avatar
MGM bör ha begärts häktad och haft förhandling vid de här laget, någon som har protokollet? Först då vet vi vem.
__________________
Senast redigerad av Pandalina4 2017-02-22 kl. 00:13.
Citera
2017-02-22, 07:26
  #156
Medlem
Citat:
Så sent som för ett år sedan dömdes han för grov misshandel efter att ha attackerat en annan man med kniv – och sedan puttat ner offret på ett tunnelbanespår.

Att han inte fortfarande satt inlåst visar hur löjligt milda straff vi har i Sverige.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback