Citat:
Ursprungligen postat av
camilla
Det är väl inte så svårt att förstå att man rapporterar om det största hotet att ett kärnvapenkrig bryter ut (sedan kubakrisen), ekonomisk misär när handeln havererar samt 0 respekt för klimatförändringar.
Dessutom har de flesta med normalbegåvning insett att han är en narcissistisk

psykopat som mobbar,ljuger samt är kvinnofientlig.
Efter att läst tidigare inlägg kan jag bara konstatera att jag är inloggad på fel sida eftersom ingen här har förstått allvaret.
Själv är jag livrädd för vår närmaste framtid
Det här är intressant. Jag delar inte alls din inställning eller oro, utan tror Trump kan ge världspolitiken en välbehövlig injektion realism. Att han trashar media så mycket ger enbart pluspoäng i mina ögon. De flesta inser nog att Trump är ganska intelligent och att hans utspel till stor del handlar om att provocera media, något han lyckas med varje gång, och tydligen blir även väldigt många människor i Sverige provocerade, vilket är extra intressant. Vad beror det på egentligen? Jag har inga direkta svar där.
Det där med kvinnofientlighet återstår att se, var är alla kvinnorna som vittnat om detta? Det har väl snarast varit motsatsen? Men det är klart, många manshatare i Sverige drar ju stora växlar på det uttalande han gjorde. Nej, verkligen inte ok med det uttalandet, men jag väljer att inte låta ett enda uttalande styra allt jag tänker.