2017-02-16, 20:49
Medlem
Dashades avatar
Hej alla flashbackare,

Jo det är så att jag är singel, kåt och villig. Vill testa på det här med att ha en trekant, i den ska min bästa vän och en bekant närvara. Hur hookar jag upp dessa på bästa sätt? De båda männen lever i stadiga relationer sedan länge gifta med barn etc, så det är inget som kommer bli nåt mer - än just vi 3 vid det tillfället. Vet att båda har gett inviter, visat intresse, och vid enstaka tillfällen har det hänt att vi kysst varandra (innan någon av de stadgade sig). Tips mottages gärna
Citera
2017-02-16, 20:51
Bannlyst
Ta fram kuken och be dom suga på den?
Citera
2017-02-16, 20:55
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Är du man lr kvinna? Skukle aldrig ha sex med vänner,
Citera
2017-02-16, 20:56
Medlem
Dashades avatar
Nu äger jag ingen sådan, men går säkert bra med det andra alternativet Men vägen dit är vad jag behöver lite råd kring.
Citera
2017-02-16, 20:57
Medlem
Tänk på att vänskap kan bli jobbigt efter sex.
Citera
2017-02-16, 20:57
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Är du man lr kvinna? Skukle aldrig ha sex med vänner,
Kvinna, de andra 2 är män.

Friends with benefits? Vill hellre göra det med någon jag känner väl, än någon random från body contact
Citera
2017-02-16, 21:00
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Tänk på att vänskap kan bli jobbigt efter sex.
Jag tänker inte att det måste bli så, utan att vi gör det ihop för att vi alla vill. Frågan är dock hur jag ska lägga fram det och ta reda på om det är något som de kan tänka sig.

Har du upplevt det jobbigt?
Citera
2017-02-16, 21:00
Bannlyst
De verkar såpass intresserade att det förmodligen fungerar att bara lägga fram förslaget rakt upp och ner.
Citera
2017-02-16, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade

Har du upplevt det jobbigt?

Absolut måste det inte bli jobbigt men kan bli
Citera
2017-02-16, 21:06
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningssagare
De verkar såpass intresserade att det förmodligen fungerar att bara lägga fram förslaget rakt upp och ner.

Ja, jag har kanske en twistad syn på sex och samlevnad. Tar hellre hjälp från de jag känner, de jag vet kan leverera. Och tycker därför att det (from my point of view) inte är helt illa att be kompisen om hjälp. Värre hade väl vart att fråga föräldrarna.. Sen får väl de ta ställning om det är moraliskt rätt / fel då de befinner sig i en annan tillvaro än min kan jag tycka. Är inte ute efter de som partner, bara sex.
Citera
2017-02-16, 21:19
Medlem
herrcarlssons avatar
Om du inte känner att det skulle bli konstigt att du frågar är det väl bara att fråga så får grabbarna bestämma sinsemellan.
Citera
2017-02-16, 21:20
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade
Ja, jag har kanske en twistad syn på sex och samlevnad. Tar hellre hjälp från de jag känner, de jag vet kan leverera. Och tycker därför att det (from my point of view) inte är helt illa att be kompisen om hjälp. Värre hade väl vart att fråga föräldrarna.. Sen får väl de ta ställning om det är moraliskt rätt / fel då de befinner sig i en annan tillvaro än min kan jag tycka. Är inte ute efter de som partner, bara sex.

Nej många tjejer vill ha sex med flera män. Kör på om ni är friends with benefits som du sa. Ha så kul eller kuk!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in