2017-03-15, 01:03
Medlem
Vickilems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imonlysixteen
Men snälla nån är alla dumma i huvudet??? Klart som fan att en sådan person inte ska få jobba med barn!!
Jaja det du säger är sant , men nu tror jag knappat att staten kommer hitta ett mer passande jobb till honom efter att dom har givit honom sparken. Så nu he is on his own som man brukar säga, tror knappat att han har modet uppe för att söka fler jobba så nu lär det bli tillbaka till det gamla vanliga ?
Eller va säger du gubben ?
Citera
2017-05-30, 15:52
Medlem
Så sänktes gängledaren - av sina underhuggare

Gängledaren fick, enligt åklagaren, unga killar att tvätta brottspengar och tjänade på kort tid minst 4,4 miljoner. Nu kan karriären vara slut. Underhuggarna uppges ha tröttnat på chefen.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...gare-1.4312536
Citera
2017-05-30, 16:09
Medlem
Någon som har FUP?
Citera
2017-05-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
Någon som har FUP?

Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Invänta FUP tålmodigt. Media kommer ge besked när åtal har väckts. Tills dess vet jag inte riktigt vad du vill höra?
Åtal år väckt, en fup på 2300 sidor. Lär bli väldigt intressant att läsa. Någon god själ som har den och ksn droppa den här på fb?
Citera
2017-05-30, 21:12
Medlem
Ingen som har eddie jobe fuppen??
Citera
2017-05-30, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
Så sänktes gängledaren - av sina underhuggare

Gängledaren fick, enligt åklagaren, unga killar att tvätta brottspengar och tjänade på kort tid minst 4,4 miljoner. Nu kan karriären vara slut. Underhuggarna uppges ha tröttnat på chefen.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...gare-1.4312536
Har underhuggarna gått över till konkurrenterna eftersom dom vågar gola så?
Citera
2017-05-31, 09:54
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbrottstjuv
Har underhuggarna gått över till konkurrenterna eftersom dom vågar gola så?

Nej. Underhuggarna är små, inte gängkriminella i den utsträckningen heller. Dom vet inte bättre. Stor humor i FUP:en. Som jag lägger upp under dagen, inväntar från GBGTR.

Målnummer: B1693-17.
Citera
2017-05-31, 10:34
Medlem
paras0nics avatar
Har fått den. Bara det att jag ej kan lägga upp den via iPhone, och har ej tillgång till PC. Någon som har någon idé?
Citera
2017-05-31, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Nej. Underhuggarna är små, inte gängkriminella i den utsträckningen heller. Dom vet inte bättre. Stor humor i FUP:en. Som jag lägger upp under dagen, inväntar från GBGTR.

Målnummer: B1693-17.
Stort tack om du lyckas lägga upp den. Jag vet själv inte hur man gör från en ipone.
Jag tycker ändå att det är lite konstigt att dom verkar sjunga ut så även om dom tillslut förstått att dom är rejält utnyttjade. Har Jobebröderna helt förlorat inflytande?
Citera
2017-05-31, 11:16
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbrottstjuv
Stort tack om du lyckas lägga upp den. Jag vet själv inte hur man gör från en ipone.
Jag tycker ändå att det är lite konstigt att dom verkar sjunga ut så även om dom tillslut förstått att dom är rejält utnyttjade. Har Jobebröderna helt förlorat inflytande?

Jobe studsar alltid tillbaka. FUP är riktigt rolig dock. Hans lillebrosha Dentin sjunger hejvilt och så gör även hans vän(ner). Men det är 100% uteslutet att de har bytt sida och att Jobe har förlorat inflytande.
Citera
2017-05-31, 11:21
Medlem
Salamanderss avatar
Eddie Jobe värkar ha hjälpt bedragaren Torgny Jönsson.

Den nya appen skulle revolutionera kommunikationen på nätet. Och en försäljning av appen till Google skulle ge vinster på tiotals miljoner.
Företagare misstänks ha lurats att investera miljonbelopp – mot löfte om en vinst på 65 miljoner kronor.
Men allt var en bluff. Appen fanns inte och de investerade pengarna ska ha slussats till personer med kopplingar till tung gängkriminalitet i Göteborg.
En 53-årig flera gånger dömd storbedragare misstänks ligga bakom bluffen.

http://www.expressen.se/kvallsposten...-en-kandisapp/
Citera
2017-05-31, 11:31
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salamanders
Eddie Jobe värkar ha hjälpt bedragaren Torgny Jönsson.

Den nya appen skulle revolutionera kommunikationen på nätet. Och en försäljning av appen till Google skulle ge vinster på tiotals miljoner.
Företagare misstänks ha lurats att investera miljonbelopp – mot löfte om en vinst på 65 miljoner kronor.
Men allt var en bluff. Appen fanns inte och de investerade pengarna ska ha slussats till personer med kopplingar till tung gängkriminalitet i Göteborg.
En 53-årig flera gånger dömd storbedragare misstänks ligga bakom bluffen.

http://www.expressen.se/kvallsposten...-en-kandisapp/

Länken funkar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in