Citat:
Ursprungligen postat av
-Mystic
Måste erkänna att jag håller med i det mesta, är främst kritiskt till hur dåligt exponeringen av deras torgmöten var, en live stream där någon går runt och filmar med en mobil i vertikalt läge. De sköter sig utmärkt på Twitter, men tyvärr är det främst en kanal för de som redan är frälsta likt mig själv.
Återstår att se hur de ska hantera Almedalen och framåt, nummer ett är att göra ett mycket bättre jobb med allt som rör deras videomaterial. Det är inte så mycket en kostnadsfråga, det går att fixa sånt relativt billigt.
Kommer ihåg från Trumps valrörelse att varje "rally" blev väldigt bra exponerade av diverse kanaler, främst på Youtube, det räckte mycket långt.
Tror också att hela Rysslandsresan var onödig, ingen ide att börja knyta kontakter med Europeiska partier innan man ens har deltagit i ett val. Hade varit bättre att använda dom pengarna för den inhemska kampanjen.
Exakt.
Min kritik kommer av kärlek. Jag vill verkligen att AFS lyckas.
Men detta är inte bra alltså.
Ja, torgmötet i sig var utmärkt tyckte jag. Talet och framförandet.
Älskade musiken i början och burkdräkterna.
Men hur svårt är det att klippa och göra det snyggt och proffsigt. Det borde man lagt pengar på.
Varför har man iinte hört om deras utlåtanden på twitter i gammelmedia?
För att det inte kommit med något utöver det vanliga.
Jeff Ahl kom med ett inlägg häromdagen om turkiskan som talade illa om Sverige på Nationaldagen.Utmärkt. Mer sådant!
Men det måste chocka.
Varför tror ni Trump sa vad han sa när han åkte ner för rulltrappan när han skulle tillkänna ge sin presidentkanditatur?
"Vi skall bygga en mur och Mexiko skall betala för det"
"Många illegaal som korsar gränsen är kriminella, våldtäktsmän och jag antar, antar att några är ok"
Detta var chockerande!! Alla talade om det.
Märk väl att Trump gick aldrig in i detaljer. Han sa aldrig att exakt var utmed gränsen vi skall bygga en mur, aldrig hur stor den skal bli m m.
Det ger ännu mer spekulationer och ännu mer publicetet.
Nu kunde alla bilda sig en egen uppfattning om hur muren skulle se ut och hålla med om grundidén.
Han hade däremot gått in exakta detlajer hade inte fått med sig lika många på idén.
Sådana här saker skulle AFS ha studerat i detalj. I detalj.
Övertalningsförmåga. Förmågan att sälja ett budskap!