Citat:
Ursprungligen postat av
GlennvonGoteborg
Den judiska frågan är inte prio ett och vi bör nog ligga lågt med det i AFS tråden. Det finns andra trådar där den frågan kan diskuteras.
Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
Jo, egentligen är den mycket högt prioriterad (och ditt nedtonande av den rent allmänt köper jag inte alls). Däremot bör inte AfS i nuvarande skede ägna sig åt den, något jag också påpekat flera gånger. Det betyder inte att den aldrig kan nämnas här i tråden. Vi är inte snöpta SD-väljare som behöver fråga någon pappa om lov innan vi har en åsikt.
Sen tar jag inte ständigt upp frågan. Den kom upp i en diskussion om Regulus uppenbara subversion i tråden och bakgrunden till den.
Citat:
Ursprungligen postat av
GlennvonGoteborg
Jag instämmer att frågan är viktig men vi har andra saker på agendan som bör klaras av först.
Så som att få kontroll över våra gränser och återvandringen.
Jag menar inte dig personligen.
Regulus lägger upp disskussionen så att den alltid leder in på detta spåret och han vet att det "skrämmer" okunniga väljare som inte har satts sig in i dessa frågor.
Jag tar mig friheten att kopiera ett tänkvärt påpekande inlägg från en annan tråd, med cred. till ”Joe Blow”:
Citerar: Vad gör man om man en morgon vaknar och yrvaket finner hela källaren översvämmad av vatten? Jo:
1. Stoppar inflödet
2. Pumpar ut vattnet
3. Brutalt tar itu med den jävel som öppnade kranen
Att lösa det extremt akuta problemet i annan ordning är föga meningsfullt.
Om du i punkt 1 läser hermetiskt tillsluten landsgräns, punkt 2 vill benämna "kontrajihadism" och i punkt 3 att bekämpa judarnas och andra globalisternas makt och allehanda illdåd så har du förstått lite av din omvärld.