Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Det förvånar mig inte att du tycker det, men om AfS skulle profilera sig som ett nytt nasseparti kommer de att gå samma väg som SvP. Max 5000 röster och nedläggning efter valet.
Det ligger i deras eget intresse att markera distans till brunhögern. Gör de inte det är de rökta.
Du är enligt egen utsago socialliberal. Så varför du spammar tråden dag efter dag med en massa goda råd om hur AfS ska bete sig och vilka val de ska göra så att de inte går samma öde till mötes som SvP och Nationaldemokraterna? Det är ungefär lika logiskt som om jag skulle gå in i någon Centerpartiet-tråd och lägga fram olika tips och förslag som syftar till att de ska kunna röstmaximera. Varför skulle jag göra det? Jag vill enbart att det ska gå åt helvete för mina politiska fiender.
Nu är min förvåning ovan förvisso inte äkta. Att du är en handgnuggare är ganska uppenbart vid det här laget, och har ju redan påpekats av flera andra här i tråden. Du håller på som du gör av en anledning. "Fellow white people" brukar dina klanfränder på Twitter inleda med. Du är lite mer raffinerad, det får erkännas. Men inte mycket. Och målet är, som alltid, att sätta käppar i hjulet på alla typer av organisering på etnisk grund bland vita.