2026-09-20, 19:17
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Då har du ingen rätt att gnälla på att de enligt dig gjorde dåligt ifrån sig när du inte ens själv kunnat bemömda dig att rösta på dem.
Kan inte erinra mig att jag gnällt på det. Jag konstaterade bara att det i detta tempo kommer ta mycket lång tid innan de når riksdagen. Sedan kan man iofs tycka att de givet sin storlek har hög svansföring och får oproportionerligt mycket uppmärksamhet på Flashback.
Citera
2026-09-20, 19:35
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Sedan kan man iofs tycka att de givet sin storlek har hög svansföring och får oproportionerligt mycket uppmärksamhet på Flashback.

LOL, ingen tar Flashbacks politik avdelning på allvar eller att den skulle säga något om vad svenska folket faktiskt tycker. Några 100 personer som läser och skriver här varav typ 97% sympatiserar med SD, AFS, NMR och ÖP.

Otroligt representativt.....
Citera
2026-09-20, 20:07
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Kan inte erinra mig att jag gnällt på det. Jag konstaterade bara att det i detta tempo kommer ta mycket lång tid innan de når riksdagen. Sedan kan man iofs tycka att de givet sin storlek har hög svansföring och får oproportionerligt mycket uppmärksamhet på Flashback.
Om jag inte räknar helt fel så ökade AFS med 61% (procent, inte procentenheter) från föregående val. Med den utvecklingen så är det inte många val tills de är inne i riksdagen.
Citera
2026-09-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Det är fascinerande hur fanatiskt du försvarar ett så ryggradslöst och undergivet parti.
Även om Jimmie lade en kabel mitt på ditt sovrumsgolv hade du säkert ändå gått och röstat SD.

Jag försvarar eller tillhör inget parti. Jag vill att rödgrönas inflytande i svensk politik minskar.
En bortkastade röst till AfS eller ÖP ökar rödgrönas inflytande.
Citera
2026-09-20, 22:16
Medlem
Citat:
Om jag inte räknar helt fel så ökade AFS med 61% (procent, inte procentenheter) från föregående val. Med den utvecklingen så är det inte många val tills de är inne i riksdagen.

De var i riksdagen 2018...
Citera
Igår, 01:09
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
En linjär ökning är troligare än en exponentiell. Speciellt då SD redan äger invandringsfrågan, vilket skiljer Sverige från andra länder där Alternativ för land X kunnat växa utan profilerad konkurrens.
Citera
Igår, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Jag försvarar eller tillhör inget parti. Jag vill att rödgrönas inflytande i svensk politik minskar.
En bortkastade röst till AfS eller ÖP ökar rödgrönas inflytande.

Märkligt att du lurkar i den här tråden hela tiden. Riktiga nationalister tycker tidelaget är ett riktigt skämt och skulle aldrig få för sig att rösta på dem. Du vinner inga röster här.
Citera
Igår, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Märkligt att du lurkar i den här tråden hela tiden. Riktiga nationalister tycker tidelaget är ett riktigt skämt och skulle aldrig få för sig att rösta på dem. Du vinner inga röster här.

Alltid kul att debatera med Kasslerstrands knöhundar som är rödgrönas starkaste stödhjul.
Citera
Igår, 07:41
Medlem
Citat:
En linjär ökning är troligare än en exponentiell. Speciellt då SD redan äger invandringsfrågan, vilket skiljer Sverige från andra länder där Alternativ för land X kunnat växa utan profilerad konkurrens.

De har tappat invandringsfrågan. Utan den är de ingenting.
Citera
Igår, 10:27
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Hade SD en linjär ökning?

Ingen kan spå i framtiden och du sitter bara och hittar på om AFS framtid. Inget är troligare än något annat.

Samt så har SD samma syn på invandring som resten av 8-klövern. Så de äger på inget sätt den frågan. AFS skiljer sig extremt mycket mot SD i den frågan.
Citera
Igår, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Alltid kul att debatera med Kasslerstrands knöhundar som är rödgrönas starkaste stödhjul.

De blir aldrig någon debatt med dig. Det enda du skriver är att afs och de rödgröna är dåliga. Samtidigt som du inte kan komma på en enda sak med Tidöpolitiken som faktiskt är bra.
Citera
Igår, 13:42
Medlem
-Hengpung-s avatar
Känns som att Lennart Boomerkainen ryker snart från partiet. Förstår verkligen inte alls varför man rekryterade honom från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in