Citat:
Ursprungligen postat av
arbetegerfrihet
https://m.youtube.com/watch?v=b9CHvGtoXoU
Jag har aldrig sett Lindh tidigare i något sammanhang och måste säga att han framstår som betydligt mer genuin än GK. Hade jag bott i Gullspång, skulle jag antagligen ha röstat på AfS för CL:s skull. Men det skulle inte spela någon roll för Sveriges framtid. CL säger att en "marxistinfluerad politik förts". Det är möjligt att han tror på detta själv, men politiken är inte influerad av marxism, utan den är marxistleninistisk-trotskistisk-judisk. Noterbart, att CL inte har någon invändning mot att hans parti spelar en marxistleninistisk-trotskistisk kampsång på dess torgmöten och partiledaren i judiska Swebbtv, Han förmår heller inte beskriva orsaken bakom den medvetna samhällsomstörtande massimporten av främmande raser, samarbetet mellan politiska partier-media- org. kriminalitet, grundlagsändringar. Jag såg nyligen att GK sagt att AfS inte har någon ideologi. Dess enda ideologi är "sunt förnuft". Han har också sagt att AfD och AfS är "systerpartier". AfD är ett renodlat judiskt parti. Det ger dels, att AfS ideologi är judiskt sunt förnuft=marxismleninismtrotskism, dels att AfS politik redan förs av SD=dess politiska överbyggnad, vilket är anledningen till att man inte har några politiska ambitioner. AfS är mer av samma, helt enkelt. Det enda konkreta GK åstakommit under sin valrörelse är att genom sina uppträdanden ha ökat trafiken till judisk media.
Bara ett par veckor före valet är AfS partiledare och pseudojournalisten GK fullt upptagen med en film om psykiskt sjuka män, där ingenting "avslöjas". Om AfS varit ett äkta parti och drivits av svenskt sunt förnuft, hade AfS valkampanj upptagit all tid för partiledaren. Men, utöver att locka publik till judisk media och symboltyngda torgmöten (med inhyrda svartingar i publiken?), är det den godtrogna svenska pöbeln som står för jobbet med flygbladsutdelning m.m. Och vad har GK:s vän, sionistiske AfS-toppen Matikainen, bidragit med under AfS valkampanj? Judisk teater.