Citat:
Har man inte käkat middag med Wallenberg och fått sitt "manus" så att säga, så är man inte välkommen in i teatern som vi kallar för Riksdagen, eller kan få höga valresultat i övrigt. Trots att partiet har flertalet medlemmar som är involverade i frimureriet och därmed fungerar som agenter för den judiska ockupationen av vårt land. Om Kasslern är frimurare eller ej ska jag låta vara osagt, men han kan dock ej ta avstånd från det på förfrågan.
Fick tipset av Fritjof Persson i Demokratifest.nu att AfS har lite turbulens i styrelsen, men ser nu att den var relativt liten.
Tror inte på just den konspirationsteorin att Wallenbergarna styr valmyndigheten, snarare att monopolkapitalismen styr fulmedia, vilken styr svenne banans hjärna så att denne väljer likt en åsna mellan olika dåliga monopolkapitalistiska hötappar, istället för att äta friskt gräs utanför spiltan. T.o.m. V lockar in folk på bankmaffians Facebook.
Valresultaten i de allra flesta vallokaler är förmodligen korrekta, enligt egna undersökningar i samtal med folket, även om valsystemet hade kunnat göras både verifierbart och anonymt samtidigt, t.ex. genom att varje röstdeltagare skriver ett kort alias/kod t.ex. "KASSLER33" och därefter skriver sitt parti och sin kandidat.
Låga valresultat verkar snarare bero på att folket "taktikröstar" p.g.a. 4%-spärren och därmed saboterar för nya/små initiativ. Lösningen är i min mening fraktionering bort från de som inte vill är motiverade att förstå detta, samt bred valsamverkan via t.ex. Valsamverkanspartiet mellan de som förstår.
Om Yvonne Lindholm och Eva Dillner fattar snabbare än övriga styrelsen har jag ingen aning om. Jeff Ahl framstår som ganska intelligent, om än likt en arg ung man med en ilska som lätt kan fördunkla förståndet. Jag tror han med åren kommer ha potential att förstå poängen.
Huvudsaken är, i min mening, att vi inte medvetet går bankmaffians ärenden genom att skapa konflikt och krig, samt inte besmittar politiken med frimureriets hantlangare, för sådan rituell sekterism, som hotar med svärd och svär trohet, går naturligtvis stick i stäv med äkta demokrati! Undvik konfliktskapande sekterister i politik, rättssystem och fulmedier!
Evident sant, öppet, skeptiskt, hederligt och äkta demokratiskt tänkande går stick i stäv med dold pyramid-sekterism.