Citat:
Ursprungligen postat av
pajfarmor
Jag tror inte särskilt många i partistyrelsen delar din linje… finner du ens enligt en PK-MSM-tolkning av vad Gustav säger att han förefaller attackera judarna eller det judiska i Sverige?
Visst, han är öppet för en palestinsk stat och har (liksom Hahne) varit för det sedan SDU. Men det är, t.s.f. vad israeliska UD och varje israelisk ambassadör säger, inte ett uttryck för att du vill att alla judar ska dödas. Det är ren anständighet och praktisk tillämpning av nationalitetsprincipen och en önskan att slippa hyckleri.
Ni AfS-fanboys vill väl inte att det ska finnas 1-2 miljoner MENA-gäster utan medborgarskap här? Även om de systematiskt förnekades medborgarskap skulle det bli alla sorters djävulskap och skuggsamhälle med brottslighet och allt möjligt.
Att axiomatiskt anta att AfS är ett ”judemedvetet” eller ”antisionistiskt” (i bemärkelsen ZOG och andra amsagor) är bara narcissistiskt och skrämmer bort sympatisörer.
Det skulle förvåna mig mycket om de här människorna i toppen av AfS inte är judemedvetna. Sånt märker man, utan att de behöver prata så mycket om det öppet. Jag blev väldigt överraskad av Sefastssons utspel, eftersom han gett ett väldigt intelligent intryck tidigare. Han borde veta bättre. I såna här lägen är det inte nårga hangups över vad som är anständigt eller inte som gäller, utan här gäller det att försvara vi:et från dom:et. Personligen så har jag inget till övers för Fallenkvist och hennes stil, men det får man lämna därhän: Här har vi en person som är under judisk attack, då tar man inte judarnas sida. Så jävla enkelt är det.
Det finns inga judedyrkare att skrämma bort, för sådana människor är inte AfS ett aktuellt parti i vilket fall.