2020-02-28, 09:40
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpVann2020
Jag resonerar att jag hellre medvetet röstar åt helvete än att medvetet bli lurad.

Varför inte rösta på S isåfall?

I det läget hade jag personligen röstat blankt eller inte alls.
Citera
2020-02-28, 09:43
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
En dag kommer det berömda hårstrået som knäckte kamelens rygg.

Jag slutade resonera på det sättet sedan en god tid tillbaka nu.

Det är något med hur människor resonerar och agerar i den moderna världen som är rent av sjukligt. Jag tror inte vi kommer se den revolt som många tycks tro ska komma.
Citera
2020-02-28, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization

Det är något med hur människor resonerar och agerar i den moderna världen som är rent av sjukligt. Jag tror inte vi kommer se den revolt som många tycks tro ska komma.

Sådär har svenska nationalister pratat sedan 90-talet, kanske ännu längre. Bara det blir tillräckligt illa så kommer allt lösa sig. Men nu är det år 2020 och saker och ting är betydligt mer illa än 90-talets nationalister kunde föreställa sig. Men ingenting har löst sig.
Citera
2020-02-28, 09:59
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization

Jag vill påstå att vi inte ens börjat känna av de fulla effekterna av de invandrare som redan är i Sverige dvs Sverige kommer förändras ännu mer.

Nu har vi sett allt från "marockanska gatubarn" som lever rövare i Göteborg, två muslimer som utfört terrordåd i Stockholm, flera muslimer som planerat terrordåd, IS-terrorister som fått lov att komma tillbaka till Sverige, invandrare som får tandvård för 50:-, invandrare som attackerar läarare i grundskolan, våldtäkter som riktas mot svenska flickor/kvinnor, en förändrad gatubild i alla svenskas städer och nu den nya influensen av de nya svenskarna - förnedringsrån.

Allt adderas till högen av mångkultur. Man måste komma ihåg att regimmedia fortfarande gör sitt abslut yttersta för att skademinimera invandrarnas framfart och sedan så har de flesta svenskar det mycket bra/bra/drägligt dvs man har jobb och mat på bordet vilket räcker för de flesta människor för att de ska "hålla sig på mattan".

Det krävdes hyperinflation innan det tyska folket vaknade till liv och jag tror att vi behöver någon typ av rejäl omställning innan vi blir förbannade utåt sett också. Redan idag sitter många svenskar och diskuterar vilket helvete invandrarna gjort med Sverige och det är just tack vare alternativmedia som verkligen fått ett uppsving bara de senaste 3-5 åren.

En annan ska som är viktig att komma ihåg att vår situation inte är unik. Tyskarna, britterna, fransoserna, belgarna, holländarna, danskarna och även norrmännen har snarlika förhållanden där ursprungsbefolkningen blir allt mer frustrerade. Britterna har lämnat EU, Marinne Le Pen kom till slutvalet i Frankrike, högern i Italien har avancerat, SD är det största partiet i Sverige samtidigt som sann nationalism växer så det knakar.
Citera
2020-02-28, 10:01
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpVann2020
Mycket riktigt, och jag vänder mig förmodligen till M. Jag resonerar att jag hellre medvetet röstar åt helvete än att medvetet bli lurad. Däremot fick jag en rejäl tankeställare av Mr Jazz Jackrabbit där uppe.
M sitter i knät på de rödgröna och deras politik är endast för att lura SDväljare att välja dem. Deras Öppna era hjärtan för att sen göra en 180graders vändning kan väl ingen ha gått på?

Är man inte nöjd med SD så finns AfS.
Citera
2020-02-28, 10:37
Medlem
oskrivnaoddss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige99
Vad är nazivurmande med AfS?

Dess bottensörja. Sprunget ur SD som i sin tur är sprunget ur det svenska 90-talets nynazism. Bara det. Och det ser dessutom varenda människa, som inte använder Sverigevän och Skäggtomte i samma mening..
Citera
2020-02-28, 11:25
Medlem
LoffeLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskrivnaodds
Dess bottensörja. Sprunget ur SD som i sin tur är sprunget ur det svenska 90-talets nynazism. Bara det. Och det ser dessutom varenda människa, som inte använder Sverigevän och Skäggtomte i samma mening..

Realister röstar AFS.
Citera
2020-02-28, 11:33
Medlem
oskrivnaoddss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoffeLarsson
Realister röstar AFS.

Haha okeeej.. Får stå för dig då, sj skulle jag inte riktigt använda den beteckningen, men all "argumentation" känns ändå rätt meningslös i frågan.

Hursomhelst är Afs iaf ett litet brunt struntparti. Ingen bryr sig om dem, förutom i "de egna" leden..
Citera
2020-02-28, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
M sitter i knät på de rödgröna och deras politik är endast för att lura SDväljare att välja dem. Deras Öppna era hjärtan för att sen göra en 180graders vändning kan väl ingen ha gått på?

Är man inte nöjd med SD så finns AfS.
T.o.m. FI har större chans än AFS.
Citera
2020-02-28, 13:56
Medlem
Med tanke på expressens interjuv med Dan kork så borde ju folk fly SD när bevisar att SD är kontrollerad opposition,

Dvs låsa in missnöjda i ett mellanmjölksparti utan möjlighet till att påverka,

Går så bra i symbios med dem andra 7 partiernas beröringsskräck, att samla ännu fler naiva människor i SD utan möjlighet till något konkret,

Eventuella stavfel osv skyller jag på min mobil
Citera
2020-02-28, 14:36
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskrivnaodds
Haha okeeej.. Får stå för dig då, sj skulle jag inte riktigt använda den beteckningen, men all "argumentation" känns ändå rätt meningslös i frågan.

Hursomhelst är Afs iaf ett litet brunt struntparti. Ingen bryr sig om dem, förutom i "de egna" leden..

Exakt så hånades SD också en gång i tiden av etablissemanget och dess NPC-svans.
Citera
2020-02-28, 14:51
Medlem
Är väl bra om Dan Korn, Malcolm och dom andra i tankesmedjan kan leda SD in på väg mot mer normaliserad politik och bort från från AfS och liknande skränande extremgrupper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in