Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 17:44
Medlem
Louise Ask är enastående.

Kolla på klippet igen. Bara 3,190 views. Fy fan. Svenskarna är världens ruttnaste och vidrigaste och småaktigaste och skitförnämaste och mest egoistiska skitfolk.
Senast redigerad av Frandett 2018-11-09 kl. 17:47.
Citera
2018-11-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Från AfS partiprogram:

Alternativ för Sverige anser att medborgarskap under lång tid delats ut allt för vidlyftigt. De som fått sina medborgarskap genom att fara med osanning eller fuskat ska genast fråntas dessa. Men även om dessa förlorar sitt medborgarskap, kvarstår ett betydande antal med medborgarskap, som inte är en del av det svenska samhället. Därför vill vi införa fler mekanismer som säkerställer att den som tidigare fått medborgarskap men som inte är en del av det svenska samhället inte heller ska få full del av välfärdssystemen. Exempel på kriterier som ska vara uppfyllda för att berättiga fullt stöd är att personen kan tala, läsa och förstå svenska.

https://alternativforsverige.se/ekonomi/

Att ta ifrån svenska medborgare sociala rättigheter som sjukvård och pension är ju ett ganska cyniskt sätt att tvinga dem lämna Sverige. För att de inte talar tillräckligt bra svenska.

Nej, dessa "medborgare" har inte gjort annat än utnyttjat systemet - och respektlöst bebott vårt land utan att ens lära sig svenska! Det är ingen cynism i det. Det är dags att åka hem.....!
Citera
2018-11-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Kan inte ni AfS:are bara ge upp? Hur mycket ska det till innan ni förstår att ni inte har något stöd mer än från aspiga internettroll? Gång på gång visar OU:arna noll ökning i övriga-kategorin och det blir nästan pinsamt att prata om "framgångar". Tycker ni inte det?

Nej! Vi ges oss aldrig!! Personligen finner jag mycken nöje i att kasta skit och verbala spyor över vänsterblivna kräk som dig! Sedan spelar AfS opinionsläge mindre roll.
Citera
2018-11-09, 18:23
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Nej! Vi ges oss aldrig!! Personligen finner jag mycken nöje i att kasta skit och verbala spyor över vänsterblivna kräk som dig! Sedan spelar AfS opinionsläge mindre roll.
Älskar när jag blir stämplad som kommunist. Proves my Point really. Ett gäng efterblivna fårskallar är vad ni är.

Nu vill jag höra om ert förslag om repatriering av invandrare. Kommer ni upp med ett seriöst och genomförbart förslag är jag beredd att stödja ett sådant. Allvarligt talat!

*väntar med spänning*
Citera
2018-11-09, 18:29
Medlem
Citat:
Älskar när jag blir stämplad som kommunist. Proves my Point really. Ett gäng efterblivna fårskallar är vad ni är.

Nu vill jag höra om ert förslag om repatriering av invandrare. Kommer ni upp med ett seriöst och genomförbart förslag är jag beredd att stödja ett sådant. Allvarligt talat!

*väntar med spänning*

Nu vill jag höra om vad den politiska position. Eftersom du försöker låtsas att du inte är kommunist.
Citera
2018-11-09, 18:32
Medlem
Citat:

*väntar med spänning*

Nu vill jag höra om vad den politiska position. Eftersom du försöker låtsas att du inte är kommunist. Och nej, till skillnad från dig, så väntar jag inte med spänning. För jag vet att ni kommunister alltid ljuger, jag vet att ni kommunister alltid projicerar, och jag vet att ni kommuniceter alltid går upp i falsett när ni blir angripna. Ni står för ingenting. Det enda ni kan göra är att kritisera andra.
Citera
2018-11-09, 18:50
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Nej, jag är inte SD:are, jag är Ron Paul-libertarian och har inget parti att rösta på i Sverige, tyvärr. Så här är det och nu upprepar jag den fråga som jag inte än har fått svar på. Hur har ni tänkt att genomföra repatrieringen? Vi kan börja med logistiken, sedan rent folkrättsligt för att inte tala om den mentala hälsan hos dem som ska utföra uppdraget. Klarar ni inte av att svara på detta får man nog konstatera att ni far med osanning i ert partiprogram och är alltså inte seriösa.
Det är 110 personer som idag jobbar med att verkställa utvisningar. Arbetssätt och organisation finns alltså redan på plats så egentligen är det "bara" att expandera denna ordentligt. Riktigt ordentligt. Dessa 110 klarar det uppenbarligen utan att ligga och gråta i fosterställning så den mentala hälsan hos de anställda är nog det absolut sista vi behöver oroa oss för. Snarare tuggar man fradga av ilska därför att utvisningar inte kan verkställas.

En liten inblick i hur dessa hjältar jobbar: https://samnytt.se/utrikeseskortor-om-utvisningskollaps-point-of-no-return-ar-passerat-med-rage/

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Frandett
Louise Ask är enastående.

Kolla på klippet igen. Bara 3,190 views. Fy fan. Svenskarna är världens ruttnaste och vidrigaste och småaktigaste och skitförnämaste och mest egoistiska skitfolk.
Ja det svenska folket är märkligt. Alla flyr araber och afrikaner bäst de kan samtidigt som det råder någon slags tävlan om vem som är mest antirasist. Inte ens i valbåset vågar man protestera. Hade det svenska folket varit normalt hade SD haft åtminstone 10% redan 2006.

I år hörde jag "det finns fler frågor än invandring" ett antal gånger inför valet. Yeah right, som någon skrev tidigare så är det fan patetiskt att tro att man sitter säker bara för att man tillfälligt bor i en förskonad vit enklav där kaoset är flera, flera tusen meter bort. Eller hundra.
Senast redigerad av tclaesson 2018-11-09 kl. 18:57.
Citera
2018-11-09, 19:11
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tclaesson
Det är 110 personer som idag jobbar med att verkställa utvisningar. Arbetssätt och organisation finns alltså redan på plats så egentligen är det "bara" att expandera denna ordentligt. Riktigt ordentligt. Dessa 110 klarar det uppenbarligen utan att ligga och gråta i fosterställning så den mentala hälsan hos de anställda är nog det absolut sista vi behöver oroa oss för. Snarare tuggar man fradga av ilska därför att utvisningar inte kan verkställas.

En liten inblick i hur dessa hjältar jobbar: https://samnytt.se/utrikeseskortor-om-utvisningskollaps-point-of-no-return-ar-passerat-med-rage/

Edit:

Ja det svenska folket är märkligt. Alla flyr araber och afrikaner bäst de kan samtidigt som det råder någon slags tävlan om vem som är mest antirasist. Inte ens i valbåset vågar man protestera. Hade det svenska folket varit normalt hade SD haft åtminstone 10% redan 2006.

I år hörde jag "det finns fler frågor än invandring" ett antal gånger inför valet. Yeah right, som någon skrev tidigare så är det fan patetiskt att tro att man sitter säker bara för att man tillfälligt bor i en förskonad vit enklav där kaoset är flera, flera tusen meter bort. Eller hundra.
Men det är ju minst en halv miljon som ska ut, eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av Frandett
Nu vill jag höra om vad den politiska position. Eftersom du försöker låtsas att du inte är kommunist. Och nej, till skillnad från dig, så väntar jag inte med spänning. För jag vet att ni kommunister alltid ljuger, jag vet att ni kommunister alltid projicerar, och jag vet att ni kommuniceter alltid går upp i falsett när ni blir angripna. Ni står för ingenting. Det enda ni kan göra är att kritisera andra.

(FB) Alternativ för Sverige (AfS) - samlingstråd
Senast redigerad av arbetet 2018-11-09 kl. 19:13.
Citera
2018-11-09, 19:13
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Men det är ju minst en halv miljon som ska ut, eller hur?
Ja det är ju därför 110 personer på långa vägar inte räcker.
Citera
2018-11-09, 19:15
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ja där ju därför 110 personer på långa vägar inte räcker.
Precis, och det jag vill ha svar på är hur AfS skall lösa detta. Annars är det falsk marknadsföring och bara en massa floskler. Rent ljug alltså och politisk ohederlighet.
Citera
2018-11-09, 19:19
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:

Edit:

Lägger man till två nollor på de 110, så att det blir 11000 personer som jobbar med det hela så tror jag de ganska snabbt kan tömma landet på allsköns utländskt drägg. Med en effektiv organisation ännu snabbare. Man bör nog ha rätt stora uppsamlingsplatser för dessa folk som inte väljer att ta privatflyg ut ur landet, sen är det bara effektivisera transporten ut. Ska kunna vara löst på något år, kanske ännu snabbare. För varje person man utvisar så lösgör man en jävla massa resurser. Till slut så har du 11000 som jagar en handfull. Sen kan man skära ned organisationen till den nivå de låg på med 110 personer när man väl fått ut alla sänken som tynger ner nationen och gör den svag.

Den rädde användaren arbetet verkar tro att de skulle vara något större problem att återvandra folk.
Det är rätt lätt faktiskt. Betydligt enklare än vad folk tror, dock är det mest kramare som verkar vara negative Nancy för att deras älskare eller vad det är ska sparkas ut men det är bara för de att flytta med sina älskare ut.

Det är som jag brukar säga: win-win
Alla vinner. Blatten får komma hem, blatteälskaren får följa med och Sverige har blivit av med två problematiska personer i ett svep. Alla lyckliga alla glada.
Citera
2018-11-09, 19:19
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Precis, och det jag vill ha svar på är hur AfS skall lösa detta. Annars är det falsk marknadsföring och bara en massa floskler. Rent ljug alltså och politisk ohederlighet.
Jag skrev ju hur man kan göra, expandera den befintliga organisationen. En del av denna expansion är att anställa ny personal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in