Citat:
Ursprungligen postat av
Got2GoL8
Fasen också! Rätt ny i detta forum och inbiten Sosse/Center sedan barnsben! Hur hamnar man i detta hårda och rätt fientliga gardet? Har ni någon politisk uppväxt/bakgrund till detta eller bara ett stort missnöje av tidens utveckling? Varför jag undrar är att SVERIGE har varit ett av världens bästa länder att leva och bo i senaste 80-åren & är. Japp, jag har gjort lumpen + utlandstjänst. Sitter ni på möten och skråmmer upp varandra? Eller kollar ni gamla Hitler/Lenin/Musssolini-klipp och tycker det verkar Chef? Det gick åt helvetet för desssa, hoppas ni förstod varför! God Helg, Fb-vänner! Rösta rött eller Blått= sov gott!
Hmm...Sverige ser onekligen inte ut som det gjorde för åttio år sedan,eller hur?
Visserligen var yours truly inte med på den tiden...men jag har varit med sista femtio åren vartfall och onekligen ser inte Sverige ut som det gjorde ens för femtio år sedan,eller hur?
Tänk tillbaka på sjuttio och åttiotalen.Glöm ekonomin,som ju går upp och ned i cykliska historiska upprepningar...nog sjutton är det lite annorlunda om man jämför med idag?
varför och till vad nytta?
Det frågar sig den nationalkonservativa rörelsen som i valet 2018 kommer att dra mer än var fjärde väljare.Det kan inte komma som en överraskning att mycket folk emotsätter sig den förändring som nationen de facto tvingats genomgå sedan typ 1986?
Särskilt inte om man tittar ut över världen och finner liknande ifrågasättande över hela den gamla väst SOM östvärlden.
Är du säker på att du inte missat något härvidlag?
Jag hoppas det,för din egna skull om intet annat.