Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-27, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Påminner om att en röst på AfS är en röst på massinvandring och sjuklövern! Vill ni verkligen stödja dom? Jag skulle skämmas som Sverigevän av att lägga en röst som bara gynnar flyktingvurmarna.

En "Sverigevän" som inte ens kan erkänna att etniska svenskar finns. Gäsp. Sprid din SD-propaganda någon annan stans.
Citera
2018-08-27, 12:34
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Påminner om att en röst på AfS är en röst på massinvandring och sjuklövern! Vill ni verkligen stödja dom? Jag skulle skämmas som Sverigevän av att lägga en röst som bara gynnar flyktingvurmarna.

Ja, men dåså. Nej, grabbar...då kan vi skita i det här. Vi skiter i det här! Vi packar ihop och går hem!
Citera
2018-08-27, 12:35
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Jag skulle skämmas som Sverigevän av att lägga en röst som bara gynnar Expo-Karlsson, Speltorsken Jimmie "jag vet inte" Åkesson och judinnan Bieler som förnekar svenskarnas existens.
Du är ingen svenskvän överhuvudtaget, du är troligen en Hitlervän. Hitler som ju var stark anhängare både till araber och Islam och det är ju precis det Sverige har ägnat allt intresse åt de senaste 12 åren. Det är klart att riktiga svenskvänner ska bli lurade nu av ytterligare ett Islamvänligt parti, AfS.

Som sagt, en röst på AfS är en röst på massinvandring och en röst emot SD.
Citera
2018-08-27, 12:35
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Det är sossarna man lägger en röst på när man röstar på AfS.

Att lägga en röst på AfS är att ta bort en röst på SD = färre röster på SD vilket bara gynnar invandrarvurmarna. Skulle inte förvåna mig om det partiet endast grundats för att minska SD:s chanser i valet.

SD-zombies har sagt samma sak i flera månader, har du inget nytt att komma med?
Du kan väl argumentera för 'öppen svenskhet' istället?
Citera
2018-08-27, 12:36
Medlem
Citat:
Du är ingen svenskvän överhuvudtaget, du är troligen en Hitlervän. Hitler som ju var stark anhängare både till araber och Islam och det är ju precis det Sverige har ägnat allt intresse åt de senaste 12 åren. Det är klart att riktiga svenskvänner ska bli lurade nu av ytterligare ett Islamvänligt parti, AfS.

Som sagt, en röst på AfS är en röst på massinvandring och en röst emot SD.

Islamvänligt parti? Gå och lägg dig grabben.
Citera
2018-08-27, 12:38
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
En "Sverigevän" som inte ens kan erkänna att etniska svenskar finns. Gäsp. Sprid din SD-propaganda någon annan stans.
SD liksom alla andra normala partier vet värdet av att aldrig tala om för folket vad de egentligen står för. Skulle SD ta mer än 50% så skulle du se en helt annan agenda. Men vissa är helt enkelt för korkade för att fatta detta.

Vad är en etnisk svensk? Att en röst på AfS är en röst på Islam är ju uppenbart för vem som helst. Är det att vara muslim som är etniskt svenskt enligt dig? NMR är anhängare till Islam t ex.
Citera
2018-08-27, 12:39
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Islamvänligt parti? Gå och lägg dig grabben.
NMR är islamvänligt och eftersom en röst på AfS gynnar Islam så skulle jag vilja kalla dom Islamvänliga. Kan inte vara så svårt att förstå varför. Du är medveten om att Hitler älskade Islam va?
Citera
2018-08-27, 12:41
Medlem
BravePessimisms avatar
Citat:
NMR är islamvänligt och eftersom en röst på AfS gynnar Islam så skulle jag vilja kalla dom Islamvänliga. Kan inte vara så svårt att förstå varför. Du är medveten om att Hitler älskade Islam va?

Vi går inte på er israel först-linje. Ni får dra och trolla kristdemokrater istället
Citera
2018-08-27, 12:42
Medlem
robotguras avatar
Citat:

Är du ens röstberättigad? Du argumenterar som en 12 åring
Citera
2018-08-27, 12:44
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BravePessimism
Vi går inte på er israel först-linje. Ni får dra och trolla kristdemokrater istället

Hahaha. Du menar det där judeo-kristna partiet, som hon sa, Busch Thor.
Citera
2018-08-27, 12:45
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Är du ens röstberättigad? Du argumenterar som en 12 åring
Jag är men du borde inte ha någon. För en person med normalt IQ eller över förstår vilka som ligger bakom AfS och varför en röst på AfS är en röst på massinvandring. Klarar man inte av att lägga ihop ett plus ett så ska man inte heller få rösta.
Citera
2018-08-27, 12:46
Medlem
StuGs avatar
Trevligt att se Jessica Ohlsson igen!
Hon gör ett trevligt, intelligent och glatt intryck. Snäll och arg på samma gång! 😍😀
Tror hon kan få en hel del kvinnliga röster.

Mycket bra av Kasselstrand att ta upp det politiska spelet och taktiserandet. Alltför sällan någon gör det. Analytisk, retorisk och pedagogisk förmåga. Och mod. Bra också att påminna om goda krafter i SD för att inte framstå som bitter och stöta bort sd-väljare.
Senast redigerad av StuG 2018-08-27 kl. 12:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in