Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Jag tror iofs man ska akta sig för att förväxla AfS med dess bruna svans här på Flashback. Flera av de mest aktiva skribenterna i den här tråden hör ju snarare hemma i NMR.
Detta sagt, så vore det bra om AfS gav tydligt besked i den här frågan. Håller de med rabiata rashatare som
Tumidanda eller är det snarare
Byggnet som ger en korrekt bild av deras politik?
Synd att
Jeff Ahl inte längre är aktiv i tråden. Han kanske skulle kunna svara på den frågan.
Jag talar naturligtvis i egen sak som aktiv, registrerad medlem i AfS. Jag talar även här enbart för mig själv och inte som representant för AfS:
AfS har valt vägen att ALLA som inte ska vara här enligt de premisser partiet ställt upp, ska UT. Det är alltså inte skräddarsytt just mot muslimer, utan precis ALLA oavsett religion och hudfärg. Att sedan de flesta som kommer att omfattas av återvandringen är muslimer är beroende på att de är den största gruppen invällare. Ren matematik. Antalet illegala Islänningar torde vara få.
Att sedan beskylla mig för allt från rasblandning, kulturmarxist och värst av allt; SD-light är f ö bedrövligt.
AfS använder sig av pragmatisk realpolitik, inte visioner, och nazi-influerade dagdrömmar. som vissa tycks tro. Personer som är eller kommer bli ett problem ska UT. Att de sedan är muslimer eller hottentotter eller amerikanska skridskoåkare saknar teknisk grund. AfS ser islamifieringen som ett hot inte bara mot Sverige utan hela västvärlden, varför partiet har skapat kontakter med likasinnade partier i Europa. AfS är mer än bara ett svenskt nationalistparti; det är en del av en större rörelse.
Burka och Niqab-förbud är en del i den av-islamisering partiet vill få till stånd. Likväl som att stänga radikala moskeer. Jag skulle ha kunnat skriva ALLA moskeer, men det råder religionsfrihet, vilket kräver grundlagsändring, vilket tar minst två val att genomföra (8 år). Om det överhuvudtaget går att genomföra, vilket är tveksamt. Bättre är att statsfientlig verksamhet kan i princip stängas på dagen och ondskefulla Salafist-imamer kastas på morgonplanet. Pragmatik. Vi får helt enkelt ta hand om de värsta problemen först. Däri ingår att på samma flygbolag skicka med alla IS-gubbar och kärringar i tusentals omgående..
SD är ett parti som inte har mycket kvar av det som fanns förra valet. Framför allt har de inte den absolut nödvändiga Återvandringen. Inte heller Nej till Nato och lämna EU. Den som en gång inträtt i AfS kommer inte gå vänster ut, eller enligt den nya mer korrekta skalan; globalistisk riktning.
Tack för ordet. Aktiv medlem AfS