2017-02-19, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Om jag förstår dig rätt så har flickorna förmått KA att förgifta sin pappa. Varför har han dödat de andra två?

Dom drack med av giften
Flickorna hade krav från föräldrarna
Citera
2017-02-19, 20:06
Medlem
hobby_smokers avatar
Fick förklarat för mig att när GJ o JH kom till huset svara ingen när de knacka på dörr o fönster.
De gick till krogen o tog nån öl sen för att vända tillbaka till huset.

Dörren var olåst de gick in o såg de två lika däckade, de antog att de hade festat hårt.
De tog sig nån snaps från flaskan som var där sen börja de må dåligt JH gick upp o la sig o GJ började spy o dricka vatten som bara den.
Sen somna han och vaknade dagen efter.
Han försökte väcka sin vän JH men han vakna inte.
Han lämnade huset i ren chock antar jag.

Så de två andra har förmodligen varit döda ett tag innan och i med att dörren var olåst har någon lämnat stället innan GJ o JH kom dit.

Har blivit ombedd att berätta för att GJ inte vill att folk ska gå o tro att han skulle kunna vara inblandad i något sånt här.

jag antar att han har blivit släppt för de har kollat upp hans historia med krogen de gick till, så de vet att han talar sanning plus att man kunnat se att 2 av dem dött tidigare (kropps temperatur)
Citera
2017-02-19, 20:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Dom drack med av giften
Flickorna hade krav från föräldrarna

Jo, jag förstår att de drack av giftet. Varför döda JH när han är i Skivarp de kunde gjort det i Malmö.
Var flickorna med i huset och sedan tar föräldrarna med dem till socialen?
Det är minst sagt rörigt.
Citera
2017-02-19, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hobby_smoker
Fick förklarat för mig att när GJ o JH kom till huset svara ingen när de knacka på dörr o fönster.
De gick till krogen o tog nån öl sen för att vända tillbaka till huset.

Dörren var olåst de gick in o såg de två lika däckade, de antog att de hade festat hårt.
De tog sig nån snaps från flaskan som var där sen börja de må dåligt JH gick upp o la sig o GJ började spy o dricka vatten som bara den.
Sen somna han och vaknade dagen efter.
Han försökte väcka sin vän JH men han vakna inte.
Han lämnade huset i ren chock antar jag.

Så de två andra har förmodligen varit döda ett tag innan och i med att dörren var olåst har någon lämnat stället innan GJ o JH kom dit.

Har blivit ombedd att berätta för att GJ inte vill att folk ska gå o tro att han skulle kunna vara inblandad i något sånt här.

jag antar att han har blivit släppt för de har kollat upp hans historia med krogen de gick till, så de vet att han talar sanning plus att man kunnat se att 2 av dem dött tidigare (kropps temperatur)

Han har inget med det att göra det är
JH son Kristoffer Andersson och hans offers föräldrar och barnen F - J
Citera
2017-02-19, 20:56
Bannlyst
Citat:
Jo, jag förstår att de drack av giftet. Varför döda JH när han är i Skivarp de kunde gjort det i Malmö.

Polisen koppla in socialen och F - J omhändertogs omedelbart
Citera
2017-02-19, 20:58
Bannlyst
Citat:

Enligt källa ska JH son inte kommet in i hans bostad JH ska ha ändrat lås larm
Citera
2017-02-19, 21:15
Medlem
hobby_smokers avatar
JH o GJ kom när de andra redan var döda men upptäckte/uppfattade in det. Så JH verkar inte varit den någon velat döda om det nu är någon som velat det
Citera
2017-02-19, 21:18
Bannlyst
Citat:
JH o GJ kom när de andra redan var döda men upptäckte/uppfattade in det. Så JH verkar inte varit den någon velat döda om det nu är någon som velat det

Tragiskt var det JH dem var efter
Citera
2017-02-19, 23:29
Medlem
Citat:
Tragiskt var det JH dem var efter
Kan du skriva en summering av din teori? hänger inte alls med.
Tack på förhand
Citera
2017-02-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ryktas från Vellinge att F och J och deras föräldrar släkt ska förstört JH sons liv därav hämd mot sonens fader JH
Snälla, kan du inte skriva så man begriper ? Alternativt skriv på engelska!
Citera
2017-02-19, 23:49
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Snälla, kan du inte skriva så man begriper ? Alternativt skriv på engelska!
Det känns som texterna är körda i Google translate eller nåt. Som sagt, vill gärna ha tydliga meddelanden. Detta är ju bitvis obegripligt.
Citera
2017-02-19, 23:52
Medlem
Citat:
Jasså, hur kom det sig att JH också dog sen då ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in