Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-10, 10:02
  #1
Avstängd
Superkrafts avatar
Det är en ytterst och djupt naturlig sak hos människor.

Rasism är en drivkraft att bevara en grupp människor, sin familj, familjen är allt. Folket är en förlängning av familjen. Rasism är oerhört positivt och en god kraft från himmelriket.

Rasism är naturligt och VÄLDIGT mänskligt. Man vill bevara dom som älskar en och bryr sig om en för att överleva själv. man skyddar också sin familj och förlängningen av familjen dvs folket för att dom ska överleva så du överlever.

Det är jättenaturligt.

Vi behöver inte fler människor utifrån. Dom fuckar upp våran gemenskap och splittrar våran familj så vi får svårare att överleva!

Vill du leva ett liv i trygghet där du kan lita på din familj omkring dig?

VAR RASIST!!! Jorden är större än vad den ser ut. Det finns för många människor för att bry sig om alla!.

Folk i Sverige idag bryr sig bara om bruna människor för att det ger dom själva pluspoäng i sociala sammanhang.

"För att det är bara så att man är god om man gillar bruna människor".

I helvete att det är, då är du ond, du försummar din egen och din familjs överlevnad. Sluta upp med det genast!

Rösta SD, klipp dig och skaffa ett jobb. Men framför allt VAR RASIST!!! FÖR DET ÄR GODHETENS INCARNATION!!!

RASISM = Positiv godhet.

Det finns människoraser. Använd ögonen. DET ÄR INGET FEL. Rasism betyder inte att man hatar andra. Det betyder bara att man ser efter dom man bryr sig om MER vilket är en högt naturlig mänsklig drift!

Var rasist!!

Synpunkter?
__________________
Senast redigerad av Superkraft 2017-02-10 kl. 10:05.
Citera
2017-02-10, 10:54
  #2
Medlem
Alltså, bara för att vi lever med människor från olika delar av världen så betyder inte det att alla knullar alla och därmed framställer ungar av diverse blandningar, jag säger inte med detta att det är fel att blanda men för att blanda och "förstöra/rasera" TS fina familjer så är det ju ett fysiskt medvetet moment som måste utföras.

Menar TS att HEN är så pass lössläppt eller är det TS fina familjemedlemmar som inte kan hålla sig?
Det är nämligen där orsaken ligger, inte hur många vi delar yta med, det handlar om hur lösaktig TS och hans fina familj är.
Citera
2017-02-10, 11:18
  #3
Avstängd
Superkrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Alltså, bara för att vi lever med människor från olika delar av världen så betyder inte det att alla knullar alla och därmed framställer ungar av diverse blandningar, jag säger inte med detta att det är fel att blanda men för att blanda och "förstöra/rasera" TS fina familjer så är det ju ett fysiskt medvetet moment som måste utföras.

Menar TS att HEN är så pass lössläppt eller är det TS fina familjemedlemmar som inte kan hålla sig?
Det är nämligen där orsaken ligger, inte hur många vi delar yta med, det handlar om hur lösaktig TS och hans fina familj är.

Nej inte bara min underbart fina familj i så fall. Utan det gäller alla svenska familjer

Min familj är inte alls lössläppt, gå och skjut dig själv pleb.
Citera
2017-02-10, 11:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superkraft
Det är en ytterst och djupt naturlig sak hos människor.

Rasism är en drivkraft att bevara en grupp människor, sin familj, familjen är allt. Folket är en förlängning av familjen. Rasism är oerhört positivt och en god kraft från himmelriket.

Rasism är naturligt och VÄLDIGT mänskligt. Man vill bevara dom som älskar en och bryr sig om en för att överleva själv. man skyddar också sin familj och förlängningen av familjen dvs folket för att dom ska överleva så du överlever.

Det är jättenaturligt.

Vi behöver inte fler människor utifrån. Dom fuckar upp våran gemenskap och splittrar våran familj så vi får svårare att överleva!

Vill du leva ett liv i trygghet där du kan lita på din familj omkring dig?

Det finns människoraser. Använd ögonen. DET ÄR INGET FEL. Rasism betyder inte att man hatar andra. Det betyder bara att man ser efter dom man bryr sig om MER vilket är en högt naturlig mänsklig drift!

Synpunkter?

Så kan du resonera kring om hur du tycker nationalism är bra och att du vill bevara gemenskapen och inte ta in andra från andra länder. Rasism är någonting annat och har inte direkt med invandring att göra. Bara att du tror att andra tillhör en annan "ras" som även är sämre en andra "raser" och inte var dessa för tillfället vill bosätta sig.

Nu verkar du absolut vara båda delarna men försök att lära dig skillnaderna när du tänker argumentera.

Du vill inte ha invandring och är därför nationalist, du tycker inte om färgade människor och om du ser dessa som sämre än svenskar är du rasist.
Citera
2017-02-10, 15:50
  #5
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superkraft
Det är en ytterst och djupt naturlig sak hos människor.

Rasism är en drivkraft att bevara en grupp människor, sin familj, familjen är allt. Folket är en förlängning av familjen. Rasism är oerhört positivt och en god kraft från himmelriket.

Rasism är naturligt och VÄLDIGT mänskligt. Man vill bevara dom som älskar en och bryr sig om en för att överleva själv. man skyddar också sin familj och förlängningen av familjen dvs folket för att dom ska överleva så du överlever.

Det är jättenaturligt.

Vi behöver inte fler människor utifrån. Dom fuckar upp våran gemenskap och splittrar våran familj så vi får svårare att överleva!

Vill du leva ett liv i trygghet där du kan lita på din familj omkring dig?

VAR RASIST!!! Jorden är större än vad den ser ut. Det finns för många människor för att bry sig om alla!.

Folk i Sverige idag bryr sig bara om bruna människor för att det ger dom själva pluspoäng i sociala sammanhang.

"För att det är bara så att man är god om man gillar bruna människor".

I helvete att det är, då är du ond, du försummar din egen och din familjs överlevnad. Sluta upp med det genast!

Rösta SD, klipp dig och skaffa ett jobb. Men framför allt VAR RASIST!!! FÖR DET ÄR GODHETENS INCARNATION!!!

RASISM = Positiv godhet.

Det finns människoraser. Använd ögonen. DET ÄR INGET FEL. Rasism betyder inte att man hatar andra. Det betyder bara att man ser efter dom man bryr sig om MER vilket är en högt naturlig mänsklig drift!

Var rasist!!

Synpunkter?

I sådana fall inbjuder ju du till att själv bli rasistiskt behandlad. Vill du verkligen att folk ska behandla dig illa utifrån din hudfärg och härkomst? Ta en titt på Kants kategoriska imperativ.
Citera
2017-02-22, 22:15
  #6
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Integration och invandring --> Filosofi
/Moderator
Citera
2017-02-27, 20:09
  #7
Medlem
Handikappadmuss avatar
Jag är inte helt "rasist" eller "kulturberikare" utan jag ligger någonstans därimellan men jag förtår din idé om att inte blanda kultur med kultur, vilket jag också är emot, kultur skall upplevas inte bemötas, vi reser av en anledning.

Men att anta att raser existerar är bara fel, utan det handlar om olika sorter kulturs- och arvsanlag vilket också innebär biologiskt olika överlevnadsstategier. Rätta mig om jag har fel, men i ett normalt samhälle så samarbetar man, svarta som vita, i Sverige så skall den invandrarde infinna sig i landets lagar och värderingar, likaså en svensk (vit man) som flyttar till Somalia.
Citera
2017-03-04, 21:57
  #8
Medlem
3487s avatar
Jag använder mina ögon och ser att det finns olika raser, men jag drar inte slutsatsen att jag behöver ogilla någon som inte tillhör min. Det är inte naturligt att ogilla medlemmar av din egen art för att de råkar ha en hud som skyddar bättre mot solen än din.

Om vi däremot talar om kulturer så blir det en helt annan femma.
Citera
2017-03-04, 22:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3487
Jag använder mina ögon och ser att det finns olika raser, men jag drar inte slutsatsen att jag behöver ogilla någon som inte tillhör min. Det är inte naturligt att ogilla medlemmar av din egen art för att de råkar ha en hud som skyddar bättre mot solen än din.
Det mest rationella vore att föra statistik på hur olika grupper uppför sig och sedan agera utifrån detta. Skall man hyra ut en bil så borde man slå på kön, ålder, utbildning, yrke, religon, sexuell läggning, ras etc. och låta en dator avgöra riskpremien för att hyra ut bilen. Mer fördomsfritt och rättvist går inte att göra. Tyvärr är det också olagligt då resultatet inte skulle falla alla på läppen.
Citera
2017-06-09, 19:37
  #10
Medlem
Rasism är bra och naturligt - Vad är problemet?

(Får se om detta är rätt forum, eller koshercensuren slår till igen)

Att bli kallad rasist idag och sedan slutet av WW2 när den nuvarande makteliten tog över makten i hela väst, är den största faran folk är rädda för att bli kallade eller bli förknippade med. Folk överger rasism som är bra och naturligt för att skydda sin egna grupp och selektera mellan lämpliga från olämpliga gener.

Rasism finns hos alla raser och arter. Det är normalt, bra och naturligt. Allt annat är onaturligt och utgör artificiell tvångskultur och hjärntvätt från makteliten mot folket. De som styr Europa, USA, Ryssland och andra vita länder är själva rasister, men vill inte att vita, svarta, bruna, gula och andra raser skall får lov att vara rasister och rasmedvetna som gör allt för att bekämpa rasblandning och dekadens.

Rasism är att tycka om sin ras och föredra den framför andra raser. Det har absolut inget med hat att göra. Tvärtom vill man bibehålla bra relationer med andra raser utan att blandas för den delen. Hatet kommer från de som tvingar folk till mångkultur och rasblandning, då uppstår hat och konflikter.

Men till topic: Varför är det så hemskt för dig som vit person att bli kallad rasist och förneka något så naturligt och bra som rasism? Är du för rasblandning så dina egna inom din familj blir blandade med andra raser, t.ex. med afrikaner, araber, indianer osv?

Varför hatar svarta sig så själv så mycket att de ständigt rasblandar bort sin ras och följer maktelitens direktiv omedvetet/medvetet?
Citera
2017-06-09, 19:49
  #11
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
[i]Men till topic: Varför är det så hemskt för dig som vit person att bli kallad rasist och förneka något så naturligt och bra som rasism? Är du för rasblandning så dina egna inom din familj blir blandade med andra raser, t.ex. med afrikaner, araber, indianer osv?

För att vi är hjärntvättade av skolan och skrämda av media.

Citat:
Varför hatar svarta sig så själv så mycket att de ständigt rasblandar bort sin ras och följer maktelitens direktiv omedvetet/medvetet?

För att de är lurade och hjärntvättade de också. Du kanske skulle vara intresserad av Tommy Sotomayors intervju med David Duke. Ja den är lång, du får spola tills det blir intressant. Men de tar upp just detta. Finns på youtube.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback