2024-11-01, 14:50
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Varför är verkligheten främmande för dig då?

Din komiker, du försöker göra dig rolig.

Vadå verkligheten?
Citera
2024-11-02, 15:07
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad fint att de har bytt bluffredskap.

Hörde hur folk ville veta, men du sprider lögner här på forumet vi kan inte prata med varandra mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Vadå verkligheten?

Verkligheten, världens mest hemliga kunskap, ande världen.
Citera
2024-11-02, 16:47
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:

Verkligheten, världens mest hemliga kunskap, ande världen.

Synd för din teori att din "verklighet" inte kan mätas eller verifieras. Den kan inte ens definieras eftersom vartenda "synskt" spärrollon ute i avkrokarna tycks ha sin egen version av hur det fungerar.
Den där världen har alla tecken som pekar på att det skulle vara en fantasi.
Citera
2024-11-02, 17:08
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Synd för din teori att din "verklighet" inte kan mätas eller verifieras. Den kan inte ens definieras eftersom vartenda "synskt" spärrollon ute i avkrokarna tycks ha sin egen version av hur det fungerar.
Den där världen har alla tecken som pekar på att det skulle vara en fantasi.

Det sitter i ert huvud och er felaktiga världsbild, kan inte styra och ställa över det.

Har sagt till trollen som dig att inte skriva negativa snedvridna saker men varenda dag gör det på automatik som en dator bot.

Ingen ide att hänger på denna forums del ingen kommer ge er bevis eller upptäckter någonsin frivilligt.
Citera
2024-11-02, 23:23
Medlem
Citat:
Det sitter i ert huvud och er felaktiga världsbild, kan inte styra och ställa över det.

Har sagt till trollen som dig att inte skriva negativa snedvridna saker men varenda dag gör det på automatik som en dator bot.

Ingen ide att hänger på denna forums del ingen kommer ge er bevis eller upptäckter någonsin frivilligt.

Tycker du inte om vetenskap och kunskap? Det finns alltså en andevärld för att vissa påstår sig se andar?
Citera
2024-11-03, 00:11
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:

Det man kan säga om dig är att du inte är en AI i alla fall. Så sjuk kan bara en mänsklig hjärna bli.

Man vill inte heller bli multimiljonär genom att bevisa sin förmåga inför alla stiftelser som erbjuder cash money för VAD SOM HELST som påvisar minsta lilla kontakt med det övernaturliga!? Jag menar allt som är någon procent över slumpen skulle godtagas av de flesta, men trots att utmaningarna funnits sedan tidigt 60-tal så är det ingen "synsk" som kunnat följa sitt eget protokoll (i de här testerna) ens.

I stället får vi kryptiska undvikande svar från sådana som tycker att "ni andra är för långt under mig för att förtjäna min oändliga kunskap" men inte bidrar alls annars.
Du är en forumhaverist av rang. Många (osammanhängande) ord, inget vettigt.
Citera
2024-11-03, 10:14
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Tycker du inte om vetenskap och kunskap? Det finns alltså en andevärld för att vissa påstår sig se andar?

Flera tusen år gammal kunskap, uppdatera er!

Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Det man kan säga om dig är att du inte är en AI i alla fall. Så sjuk kan bara en mänsklig hjärna bli.

Man vill inte heller bli multimiljonär genom att bevisa sin förmåga inför alla stiftelser som erbjuder cash money för VAD SOM HELST som påvisar minsta lilla kontakt med det övernaturliga!? Jag menar allt som är någon procent över slumpen skulle godtagas av de flesta, men trots att utmaningarna funnits sedan tidigt 60-tal så är det ingen "synsk" som kunnat följa sitt eget protokoll (i de här testerna) ens.

I stället får vi kryptiska undvikande svar från sådana som tycker att "ni andra är för långt under mig för att förtjäna min oändliga kunskap" men inte bidrar alls annars.
Du är en forumhaverist av rang. Många (osammanhängande) ord, inget vettigt.

Nej bara för att ert lilla click med människor är skeptiska förändrar det inte sanningen och verkligheten utan det kvarstår att det finns en ande värld och liv efter döden.

Vi kan diskutera i en evighet men ni lämnar aldrig er mans grotta och det skeptiska livet bakom er.
Citera
2024-11-03, 10:17
Medlem
TwoThousands avatar
Citera inte mig, jag är paranormalt upptagen med ande makter och spöken.
Folk dör till höger och vänster till fruktansvärda sataniska bestialiska väsen.

Jag kan inte tänka på någon bevisbörda eller någon vetenskaplig förklaring.
Fullt upptagen med att hålla mina gemena med människor i livet vid ockult.

Sanningen segrar till slut kan inte låta negativa och fördomsfulla människor ändra på det.
Citera
2024-11-03, 10:23
Medlem
Citat:
Citera inte mig, jag är paranormalt upptagen med ande makter och spöken.
Folk dör till höger och vänster till fruktansvärda sataniska bestialiska väsen.

Jag kan inte tänka på någon bevisbörda eller någon vetenskaplig förklaring.
Fullt upptagen med att hålla mina gemena med människor i livet vid ockult.

Sanningen segrar till slut kan inte låta negativa och fördomsfulla människor ändra på det.

Och för att jämföra med många andras beskrivning, hur menar DU att andevärlden ser ut? Träffas morfar och mormor igen? Fortsätter morsan att träta på farsan nu när de ser varandra igen? Mekar brorsan med bilar även i andevärlden? Astrid Lindgren, gör hon någon bestseller?
Citera
2024-11-03, 12:32
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Och för att jämföra med många andras beskrivning, hur menar DU att andevärlden ser ut? Träffas morfar och mormor igen? Fortsätter morsan att träta på farsan nu när de ser varandra igen? Mekar brorsan med bilar även i andevärlden? Astrid Lindgren, gör hon någon bestseller?

Jag svarar ingen amatör om sak, har du aldrig varit med i svängen? Synd.
Citera
2024-11-03, 15:28
Medlem
Citat:
Jag svarar ingen amatör om sak, har du aldrig varit med i svängen? Synd.

Ha ha, tänker du inte ge dig in i komiker-branchen, du är ju ganska rolig. Men lilla amatör-jag frågade nu det stora proffset en ödmjuk fråga om hur det ser ut i andevärlden, som Det stora proffset påstår finns. Och sen undrar du om jag inte varit med i svängen....jag har läst mängder av böcker som sk medium har läst med stora skillnader i beskrivningen av andevärld, därav frågan till dig, som inte var menad att vara dryg. Och nej, jag har inte heller varit död själv, om det är det som krävs för att hänga med i svängen.
Citera
2024-11-03, 16:02
Medlem
Om vi säger såhär.. Inget medium någonsin har kunnat bevisa att de har några som helst paranormala färdigheter.

https://sv.wikipedia.org/wiki/James_Randi

Randi blev känd för sitt One Million Dollar Paranormal Challenge, ett pris på en miljon dollar, som han lovade att betala ut till den som på ett av båda parter acceptabelt sätt kan genomföra en studie som bevisar ett paranormalt, ockult eller övernaturligt fenomen.

Inte en jävel lyckades bevisa något.. Undrar varför...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in