2018-12-25, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Du har klagat och gnällt i varenda inlägg och jag tror att vi som läst tråden har förstått vilken inställning du har i den här frågan. Jag kan heller inte förstå varför du ändå tycks följa LAXTON och deras verksamhet om du tycker att det är fake.
Bara för att folk är intresserade och följer deras program betyder inte det att dom är lurade. Det går att vara intresserad det okända utan att ha teorier och fantasier om det man upplever. Att söka logiska förklaringar är det första man gör.

Allt de gör är ju fejk och påhitt. Elektroniska apparater som pratar? Jo tjena...

Hur faan kan du tro på detta?

Det enda de vill är att tjäna pengar på detta. De försöker sälja prylar, kläder och har hur mycket reklam som helst i sina värdelösa klipp.
Citera
2018-12-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Allt de gör är ju fejk och påhitt. Elektroniska apparater som pratar? Jo tjena...

Det enda de vill är att tjäna pengar på detta. De försöker sälja prylar, kläder och har hur mycket reklam som helst i sina värdelösa klipp.

Tror du att det är någon som bryr sig om vad du tycker ?
Citera
2018-12-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Tror du att det är någon som bryr sig om vad du tycker ?

He he ja du tydligen......ha ha
Citera
2018-12-25, 23:07
Medlem
Citat:

Om man är en bedragare för att man vill tjäna pengar så är i så fall varenda människa på denna jord en bedragare. Alla som bedriver någon form av verksamhet måste tjäna pengar om inte verksamheten ska läggas ner illa kvickt..

Om du anser att de är fake så är det din sak att bevisa det, det är i så fall du som har bevisbördan, fattar du?

Jag har inte sett några som helst bevis för att de är bluff.. än så länge.
Citera
2018-12-26, 00:18
Medlem
Citat:
He he ja du tydligen......ha ha

Du är ju besatt av att tala om för alla vad du anser.
Citera
2018-12-26, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkaPartiet
Om man är en bedragare för att man vill tjäna pengar så är i så fall varenda människa på denna jord en bedragare. Alla som bedriver någon form av verksamhet måste tjäna pengar om inte verksamheten ska läggas ner illa kvickt..

Om du anser att de är fake så är det din sak att bevisa det, det är i så fall du som har bevisbördan, fattar du?

Vet du vad en charlatan är? Det är precis vad Laxton är!
Citera
2018-12-26, 15:38
Medlem
Citat:
Vet du vad en charlatan är? Det är precis vad Laxton är!

Jaså? utveckla gärna vad du menar, jag är mycket intresserad. Varför är de charlataner?
Citera
2018-12-28, 17:39
Medlem
Laxton Ghost Sweden
Oboy, Dra mig baklänges. Hur töntig kan man vara. Förväntar de sig en internationell lansering?
Citera
2018-12-29, 17:39
Medlem
Citat:
Jaså? utveckla gärna vad du menar, jag är mycket intresserad. Varför är de charlataner?

För att inget av det de hittar på kan bevisas. De kan säga och hitta på vad som helst och inget går att bevis. Jag förstår inte varför folk går på det.
Citera
2019-01-13, 12:19
Medlem
https://youtu.be/9c8fKeuvVbY?t=2193

En flickröst som pratar och en dörr som stängs. Ljudet är uppenbart tillagt i filmen och dörren stäng säkerligen med fiskelina eller liknande. Allt för att få mer följare och kunna tjäna mer pengar på reklamen. Finns nog knappt någon på Youtube som har så tätt med reklamklipp på sin kanal, så de är uppenbart sugna på att tjäna pengar.

Ingen av dem nämner ens flickrösten som hörs i klippet, så uppenbart är det bara fejk. ( Som vanligt )
Citera
2019-01-14, 07:49
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Det handlar såklart inte om pengar, det handlar om det som levereras existerar eller inte.

Citat:

Nej, påståenden utan bevis kan avfärdas utan bevis.
Citera
2019-01-14, 10:11
Medlem
Kanske är läge för Niklas och Tony att minska ned på fikat. Tycker de ser väldigt runda ut kring magen. Pengar rullar in och fika ska köpas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in