Citat:
Ursprungligen postat av
Nordiad
Första året, då produceras sidan, skall priset täcka kostnaden, men vad är det som du tänker ta betalt för kommande år?
Sedan just frisörer som är exemplet, det är knappast så lämpligt att ha mer än en eller möjligen några i samma bransch som finns på samma ort, det resulterar lätt i sidor som är i samma stil, fast företagen inte har någon samhörighet förutom branschen. Bättre att sprida marknadsföringen till diverse typer av lokala företag.
Exakt första året står (990kr) för kostnaden av mitt arbete. De andra kostnaderna är för underhåll och att jag uppdaterar sidan under året. Slutar en anställd, byter de öppettider, flyttar lokalen då ordnar jag det.
Eftersom alla salonger i nästan alla fall har behov av damma funktioner så kommer ju grund principen och skelettet av sidan att vara lika, men sen är det ju upp till mig att prestera och görs hemsidorna så unika och matchande salongerna som möjligt.
Men vad tror du? Är det bättre att ta en större summa en gång? Eller är redan 990kr för mycket? Läs gärna mitt svar över denna med.