• 7
  • 8
2017-08-26, 16:06
Medlem
Vittne: Kenny Håkansson.
The Kenny Håkansson?
Citera
2017-11-25, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Vilken kvinna vill vakna med en kuk i sig när det gäller en tillfällig kontakt?
Slarv med preventivmedel är inte våldtäkt, det är dåligt omdöme. Dumt men inte samma sak som våldtäkt.
Citera
2017-11-25, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorgen
Slarv med preventivmedel är inte våldtäkt, det är dåligt omdöme. Dumt men inte samma sak som våldtäkt.

Minns inte fallet med Öhrström nu i detalj. I Assange-fallet ansågs det av åklagare vara våldtäkt.
Citera
2017-12-12, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Vet inte vad domen blev och skiter även i det.
Svenska rättsväsendet är ett skämt som överhuvudtaget tar upp ett tramsfall som det här.
Bill Öhrström är en levande legend, en som borde få Sveriges motsvarighet av "Brit Awards" pga hans gärningar inom Svensk musik. En av de mest begåvade musiker vi haft.

Han är även en legend på andra sätt. *host*host*
Citera
2020-09-30, 20:00
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Han kallades lite elakt för "Pedofilen" i snacket bland musikervänner på den tiden han hade ihop det med Lisa E. Det var för att han gängade 20-åringar när han själv var 50+, det var aldrig frågan om barn. Antagligen har han bjudit någon stackars ung tjej på knark, då blir det ju också våldtäkt i vissa fall. Bara en gissning ...

År 1994 gängade han regelbundet en flicka under arton. Jag vet det eftersom jag var ungefär jämnårig och nära nog hamnade i ett triangeldrama. Han var vid den här tiden gift med den unga späda popsångerskan. ”Vem vet” fick en helt ny innebörd för mig kan jag säga.
Senast redigerad av flesh-flute 2020-09-30 kl. 20:07.
Citera
2020-09-30, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Lisa Ekdahl var ju typ bara 20 och hade en stor hit när hon fick barn med Bill som då var typ 55..
Tycker Lisa är en naiv idiot och Bill en cool snubbe, kvinnor är till för att utnyttjas enligt mig

Citat:
Ursprungligen postat av staaarboy
Lisa var 23 och Bill 51 och fyfan så häftig inställning, övertygad om att hela forumet beundrar dig...
Ja men då är det ju en helt annan sak än om Lisa vore 20 istället för hela 23 och han skulle ha varit 55 istället för bara 53.

Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Är du på riktigt.

Tjejen var full och ringde sin bror för att fråga om hon fick sova där. Han svarade inte.
Gubben som är en vän till
familjen erbjöd henne att sova hos honom.
SOVA.

Hon var redan stupfull ändå bjöd gubben sina vänners dotter på vin

När hon var utslagen klev han på henne.

Om det "bara är i Sverige" detta räknas som våldtäkt är jag jävligt stolt över att bo i Sverige.

Jag hoppas att du själv slaggar över hos nån du litar på och vaknar upp med hans könsorgan i analen.
Idiot.
Var har du hört det här? Låter för jävla vidrigt om det är sant. Han är för fan gammal nog att vara farfar till tjejen. Blev han dömd i hovrätten eller ej?

Vad är Bill Örnström känd för förutom den här våldtäktsanklagelsen och att han har varit gift med Lisa Ekdahl? Jag har aldrig hört talas om människan förrut.
Citera
2022-06-22, 18:03
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
År 1994 gängade han regelbundet en flicka under arton. Jag vet det eftersom jag var ungefär jämnårig och nära nog hamnade i ett triangeldrama. Han var vid den här tiden gift med den unga späda popsångerskan. ”Vem vet” fick en helt ny innebörd för mig kan jag säga.

*BUMP*

Hur gick det med gubbj_veln Bill Öhrström?
Sedan det här hände har han släppt kritikerrosade skivor men ingen i media nämner våldtäktsanklagelserna. Jämför Arnault, en annan posör utan egentlig talang men med smak för småflickor. Där var det hårdare bandage.
Någon som vet?
Citera
2023-07-13, 22:26
Medlem
En kompis påstår att Bill nyligen har haft ett förhållande med en förståndshandikappad kvinna? Jag trodde inte på det(så klart), varpå vi googlade och fann...Ingenting. Har han inte haft någon officiellt ny, sedan Ekdahl?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in