Citat:
Ursprungligen postat av
lossnus
Lisa Ekdahl var ju typ bara 20 och hade en stor hit när hon fick barn med Bill som då var typ 55..
Tycker Lisa är en naiv idiot och Bill en cool snubbe, kvinnor är till för att utnyttjas enligt mig

Citat:
Ursprungligen postat av
staaarboy
Lisa var 23 och Bill 51 och fyfan så häftig inställning, övertygad om att hela forumet beundrar dig...
Ja men då är det ju en helt annan sak än om Lisa vore 20 istället för hela 23 och han skulle ha varit 55 istället för bara 53.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bervyl
Är du på riktigt.
Tjejen var full och ringde sin bror för att fråga om hon fick sova där. Han svarade inte.
Gubben som är en vän till
familjen erbjöd henne att sova hos honom.
SOVA.
Hon var redan stupfull ändå bjöd gubben sina vänners dotter på vin
När hon var utslagen klev han på henne.
Om det "bara är i Sverige" detta räknas som våldtäkt är jag jävligt stolt över att bo i Sverige.
Jag hoppas att du själv slaggar över hos nån du litar på och vaknar upp med hans könsorgan i analen.
Idiot.
Var har du hört det här? Låter för jävla vidrigt om det är sant. Han är för fan gammal nog att vara farfar till tjejen. Blev han dömd i hovrätten eller ej?
Vad är Bill Örnström känd för förutom den här våldtäktsanklagelsen och att han har varit gift med Lisa Ekdahl? Jag har aldrig hört talas om människan förrut.