Citat:
Ursprungligen postat av
dullabo
Då borde det varit i större utrsträckning kan jag tycka.
Det första fallet är från 2000 och det senaste är 2012, när artikeln är skriven. Har det förekommit efter det? I vilket fall som helst så känns det spontant som att någon sorts forskning pågår/pågick
Det är i större utsträckning. De hittar på nya sätt hela tiden. Vissa patent kan man se på google t om. Sidan med baciller de tillverkat är 3 a4 sidor. . De tar alla djur de kan och sen tar de djurens virus o korsar med mänskliga virus. Finns massor av exempel. H1N1 förklarar jag ovan. Ett annst är HIV eller cancer. Dr Tent SV40 autimmune kan du söka på om du vill veta mer hur dessa epidemier startat.
Jag tror inte för ett ögonblick att de hade otur när de tänkte. Dessa människor har extremt hög iq. Sen hsr de lyckats få till syånd att hemligstämpla innehållet i vacciner o de behöver inte bevisa effekter eller göra säkerhetstestar ( de är kontaminerade med andra patogener, t ex mycoplasma ) . Det går heller inte att stämma dem i domstol om människor skadas o dör av deras vacciner. De tog de nort på 80 talet för de höll på att gå i konkurs av alla krav... tacka sjutton för det.. dr tent beröttsr mer om polio vaccinet. .