2017-10-26, 19:42
Medlem
Elementarts avatar
Gamereactor gav spelet en 8:a av 10 i betyg.
Citera
2017-10-26, 21:01
Avslutad
Beställt från Media Markt - hoppas innerligt att det kommer imorgon!
Citera
2017-10-27, 01:22
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Gamereactor gav spelet en 8:a av 10 i betyg.
Undra hur mycket pengar under bordet de fick.
Citera
2017-10-27, 08:49
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Undra hur mycket pengar under bordet de fick.

Av vem? För vad?
Citera
2017-10-27, 13:57
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Av vem? För vad?
SONY antagligen, de har en historia av att muta de som skriver recensioner. Dock är det några år sen senaste falltet.

Har ni som förbokat fått er beställning? Jag är orolig för att posten inte hinner leverera idag då mitt paket skickades igår. Förbannat tråkigt om man inte har det till helgen.

Har för övrigt haft en mediaskugga sen i våras. Men igår tog jag en titt på en kortare video och va fan det ser ju fantastiskt ut! 😁
Citera
2017-10-27, 16:30
Medlem
Nihennas avatar
Det var värst vad lite uppmärksamhet spelet har nu när det har släppts också. Man tycker ju att folk borde spamma tråden med sina upplevelser, Mario är ju ändå den absolut största maskoten inom spel

Nu är man hemma i alla fall, nu blir det att verkligen låsa in sig några timmar innan man ens funderar på att göra annat.

Kör ni med joyconsen separata för full kontroll över cappie, eller nöjer ni er med "vanlig" kontroll?
Citera
2017-10-27, 17:03
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Det var värst vad lite uppmärksamhet spelet har nu när det har släppts också. Man tycker ju att folk borde spamma tråden med sina upplevelser, Mario är ju ändå den absolut största maskoten inom spel

Nu är man hemma i alla fall, nu blir det att verkligen låsa in sig några timmar innan man ens funderar på att göra annat.

Kör ni med joyconsen separata för full kontroll över cappie, eller nöjer ni er med "vanlig" kontroll?
Inte hemma än och ingen sms avisering än så jag kommer nog ha dubbla kopior ifall jag måste köpa digitalt för att spela i helgen. 😂

Separat hade jag tänkt spela.

Vad är dina initiala tankar om spelet?
Citera
2017-10-27, 17:25
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Inte hemma än och ingen sms avisering än så jag kommer nog ha dubbla kopior ifall jag måste köpa digitalt för att spela i helgen. 😂

Separat hade jag tänkt spela.

Vad är dina initiala tankar om spelet?

Precis kommit till första kungadömet. Riktigt jäkla mysigt, tajta kontroller och skoj att springa runt och utforska (just detta har jag saknat som fan sen Sunshine). Kan inte säga så mycket mer än men verkar väääääldigt lovande!
Citera
2017-10-27, 17:52
Medlem
Har nu klarat spelet. Nu ska alla månar samlas :P
Citera
2017-10-27, 18:34
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niNjagoat
Har nu klarat spelet. Nu ska alla månar samlas :P
Det var som fan. Release idag ju. Men du kanske fick det tidigt? Men lät på ign recensionen som att det end game content var större än själva storyn i sig som var runt 15 timmar. Tyckte dem sa något om att dem fångat 200 månar, vilket var typ 1 tredjedel av totalet.
Citera
2017-10-27, 19:18
Medlem
Bästa super mario hittils och då har jag spelat dom flesta ända sedan super mario bros 1an på 80talet..
Riktigt roligt att spela, ljud, musiken är filmisk ibland. Magiskt!! Det är som man vore 12-13 år igen och spelade på 80talet fast bättre hehe

Kanske är lite för lätt men hoppas det blir svårare lite längre fram i spelet..
Citera
2017-10-27, 19:41
Medlem
Three-Gringoss avatar
Köpte mitt på Elgiganten för 499 kr, för en kort sekund inne i butiken blev jag riktigt besviken, kunde inte hitta det på hyllan bland Switchspelen. Men så gick jag runt hörnet och fick se att dom hade ställt upp en hel gavel med Mario Odessey spel...puh.

Jag har bara kommit till den andra världen, eller vad man ska kalla det och hittills har det varit enkelt. Jäkligt snyggt men bra musik eller ljudeffekter har jag inte hört så mycket av än. Spela med Joyconsen har jag överhuvudtaget inte provat, verkar bara vara en gimmick, kör med pro-kontrollen.

Det enda som retar mig lite är att kameran går tillbaka till defaultläget läget snabbt så fort man ändrar den lite. Lite irriterande när man vill ha, enligt mitt tycke då, en lite bättre vinkel när man hoppar så man ser vad man håller på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in