2024-04-18, 22:51
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Har han tagit bort videona med Ellie från YT? Eller ser jag helt skevt

Det verkar så. Gissar på att hon tvingat honom. Tror faktiskt att hon skäms och inte vill bli associerad med honom mer
Det vore extra roligt ifall hon faktiskt tvingat honom till det.
Citera
2024-04-18, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det verkar så. Gissar på att hon tvingat honom. Tror faktiskt att hon skäms och inte vill bli associerad med honom mer
Det vore extra roligt ifall hon faktiskt tvingat honom till det.
Tror också hon skäms. Syns i videona också, skäms på hans bekostnad. Rättar honom, sätter honom på plats, avslöjar honom hur annorlunda han är bakom vs framför kameran. Verkar vara en vettig brud. Hoppas hon drar långt bort ifrån avskummet! Han e så körd
Citera
2024-04-18, 22:59
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Tror också hon skäms. Syns i videona också, skäms på hans bekostnad. Rättar honom, sätter honom på plats, avslöjar honom hur annorlunda han är bakom vs framför kameran. Verkar vara en vettig brud. Hoppas hon drar långt bort ifrån avskummet! Han e så körd

Det har jag också märkt, det var extra tydligt i den sista vloggen. Hon verkade uppenbart irriterad på hans fjantiga personlighet. Vilken tur att han gjorde bort sig så snabbt inpå att han kom ut. Det hade förmodligen varit svårare för henne att lämna ifall dom hunnit flytta ihop och sånt. Hoppas tjejen håller sig stark och så långt borta från honom som möjligt. Han är så toxic att allt han rör vid blir till pest.
Citera
2024-04-18, 23:05
Medlem
knark-kungens avatar
Narcissister har svårt för att bli lämnade. Återfall ikväll? Pundarlive!!
Citera
2024-04-18, 23:13
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Tyckte han verkade snuvig redan i videon med grabbarna
Citera
2024-04-18, 23:15
Medlem
Citat:
Det har jag också märkt, det var extra tydligt i den sista vloggen. Hon verkade uppenbart irriterad på hans fjantiga personlighet. Vilken tur att han gjorde bort sig så snabbt inpå att han kom ut. Det hade förmodligen varit svårare för henne att lämna ifall dom hunnit flytta ihop och sånt. Hoppas tjejen håller sig stark och så långt borta från honom som möjligt. Han är så toxic att allt han rör vid blir till pest.
Ja det var riktigt skönt att se att hon såg igenom all hans jobbiga fjantighet! Hon har sett en annan Alex när hon lärde känna honom, och när han blev ”fri” och började plocka upp kameran igen, så ser det nästan ut som att hon äcklas och ibland rent ut sagt blir chockad över hur han personlighetsförändas framför den! Skönt att se att ngn annan också ser det. Kollar man kommentarerna tycker ju de flesta att han är en så fantastiskt underhållare! Själv äcklas man enormt av skådespelaren. Även kroppsspråket, spottet, snoret, naglarna, tänderna jaaa allt med honom! Jag är iaf en av dom som absolut inte glömt vad han gjort mot folk genom åren, saker som aldrig kommer läka hos vissa människor. Han förtjänar tyvärr absolut inte det bästa!
Citera
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Jag är övertygad om att det sker till helgen om inte redan ikväll. Fan vad det svänger snabbt i relationer med narcissister!
Jag hade inte velat vara Ellie ikväll.
Stackaren mår säkert skit. Han är en person man inte ska ha i sin närhet. Hoppas att hon förstått det nu.
Citera
Medlem
Citat:
Spela gärna in isf
Citera
2024-04-18, 23:23
Avslutad
Citat:
Jag är övertygad om att det sker till helgen om inte redan ikväll. Fan vad det svänger snabbt i relationer med narcissister!
Jag hade inte velat vara Ellie ikväll.
Stackaren mår säkert skit. Han är en person man inte ska ha i sin närhet. Hoppas att hon förstått det nu.

Hon hittar snart en ny halvafro som är en kopia av Ceesay
Citera
2024-04-18, 23:31
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

Hoppas det går fort som fan, hans ego skulle nog brinna lite extra av att bli utbytt snabbt och direkt efter uppbrott
Han önskar ju att hans ex ska gråta och må skit i år efter honom..
Citera
2024-04-19, 01:03
Medlem
Hoppas på en liten möjlighet att han går tillbaka till Alva, då blir det action igen!
Citera
2024-04-19, 01:22
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

Ja något seriöst lär bli svårt att hitta efter hon har låtit den här muppen bestiga henne.😂👍
Lär inte bli mycket mer än tömma och glömma för henne nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in