Citat:
Ursprungligen postat av
Dulcenea
Haha klart hon arbetar ÅT Alex. Han har inte glömt vems kanal det e i grund o botten och vems rygg hon bygger en "relevans" på, om man ens kan kalla det så. Alex håller kvar henne så länge det lönar sig. Och fattar väl vem som helst vad som kommer lägst ner på Alex behovstrappa, o det är då inte sann kärlek o en jämlik relation. Snälla hans barn e inte ens med på trappan, det är egoistiska skäl som styr stenhårt. Folk som förfasar sig över Toves mördare och vad det är för typ av tjejer som kan begå något så rått, har obviously aldrig tagit en titt på Alva. Känns som dom hade varit trio av samma skrot o korn. Det blev synnerligen tydligt efter Lillen videon. Så fort Alex hittat en ny supply blir Alvis utbytt.
Skrämmande! Har faktiskt tänkt den tanken innan, när jag läste Fupen om mordet på Tove. Alva är exakt den typen av tjej, finns så många slående likheter. Och jag har sagt det förr och säger det igen: Alva kan komma att utvecklas till en mkt farlig person i samhället. Och då snackar jag inte om att veva på en efterfest eller råna Tempo på trisslotter!
Snarare en beräknande farlig person.