2022-06-09, 20:16
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Shit han har tappat det helt efter kåken tiden stackars Alva de e dags att dra han kan bli farlig nu när han e så väck

Verkligen. Tycker Alvas anhöriga bör ingripa och ta henne ur situationen. Hon är farligt medberoende.

Såg ni förresten videon där Alex skulle pranka Alva att han börjat punda igen? Hon blev helt i skräck. Och nu har pranket blivit verklighet..
Citera
2022-06-09, 20:19
Medlem
I allt detta mörker så får vi inte glömma att Alex och Alva är praktiserande muslimer och inshallah, så kommer dom komma starkare ur det här! Allahu akbar!
Citera
2022-06-09, 20:50
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
I allt detta mörker så får vi inte glömma att Alex och Alva är praktiserande muslimer och inshallah, så kommer dom komma starkare ur det här! Allahu akbar!

Dom är wannabe muslimer.Åhhh vad jag ser fram emot nästa vlogg En knarkig Alex i Turkiet kommer vara grymt underhållande .

Samtidigt kan man undra hur fan vågar dom jaga knark därnere har dom inte sett kultklassikern Midnight express?

Såg att någon hade skrivit tidigare att det gick att handla benzo över disk i Turkiet. stämmer ej enligt länken som jag har delat.

https://www.unodc.org/LSS/Country/DetailsLegalSystem?code=DLIL&country=TR
Senast redigerad av gronagubben 2022-06-09 kl. 20:53.
Citera
2022-06-10, 12:25
Medlem
Är det haffla idag också tro?
Citera
2022-06-10, 12:29
Bannlyst
Tycker han gjort bort sig inför sina vanliga följare, ena sekunden sitter han hos dialogiskt och har ånger inför att han råkat döda en oskyldig bekant, och har gjort vloggar om det själv, för att i nästa skryta om att han är en mördare.
Citera
2022-06-10, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Tycker han gjort bort sig inför sina vanliga följare, ena sekunden sitter han hos dialogiskt och har ånger inför att han råkat döda en oskyldig bekant, och har gjort vloggar om det själv, för att i nästa skryta om att han är en mördare.

Han har nog gjort bort sig inför de flesta, inga i den undervärlden vill nog ha att göra med honom heller som sitter där och skriker ut sina illdåd.
Citera
2022-06-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melon59
https://imgur.com/a/TUHCEco

Är du medveten om att man klart och tydligt ser både ditt för och efternamn i videon? Du kanske bara laddar upp någon annans, men känns onödigt ändå.
Citera
2022-06-10, 14:05
Medlem
Ny instavideo uppe från alex där han adresserar bla tik tok videon.
Citera
2022-06-10, 14:08
Medlem
Ny video på instagram. Alex berättar att han supit i flera dagar haha, blir lite småaggresiv mot alva mitt i också. "VARFÖR TITTAR DU PÅ MIG SÅDÄR"?
Citera
2022-06-10, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Ny video på instagram. Alex berättar att han supit i flera dagar haha, blir lite småaggresiv mot alva mitt i också. "VARFÖR TITTAR DU PÅ MIG SÅDÄR"?

”Småaggresiv” vad du överdriver.
Citera
2022-06-10, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter

Småaggressiv, driver du eller?

Han frågar helt normalt och hon svarar varför - inget konstigt alls i hans story.

FAN vad jag ser fram emot nästa video på söndag… hade faktiskt redan avföljt dem men en ordentlig video kring exakt vad som hänt och att de sedan håller igång kanalen som tidigare så är jag mer än nöjd.

Alla kan göra misstag. Alla missbrukare får ett par återfall i början också - talar av egen erfarenhet.

Vilka horungar till vänner som ordnar en muckfest med sprit och droger när någon som är clean sedan några månader kommer ut. Fy fan vad taskigt.
Citera
2022-06-10, 14:30
Medlem
FarstaSplitters avatar
Har alltid haft svårt för dessa sk. "vänner" som uppmuntrar sin nyktre polare att dricka/knarka.
Visst, det är i slutändan ett eget personligt val och ansvar, men ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in