2023-01-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Du har missuppfattat, om man brukar så fastnar man i saker, ligger och kollar Instagram i 3h är inte ovanligt. Åker man och jobbar sitt 7-4 jobb så kommer man vara effektiv där, sen hem så fastnar man i något å då sitter man där.

F.ö så är Alex inne på 4e veckan i sträck med sin bosstjocktröja?

Eller hur, vet att Alva har sagt att Alex och hans polare kunde sitta i en soffa och typ bara prata om ingenting i typ 2 dagar när de slajfade förra gången. Eller så blev de besatta av nån meningslös grej, typ att de skulle skala en apelsin och få bort allt det vita från apelsinen.
Citera
2023-01-19, 19:48
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
All right, back in biz efter en jävla lång avstängning. Så vad händer för paret Schlajf? Någon som orkar uppdatera?
nymuckad och fräsch alltså. Alva tar ladd och anmäler inlägg.
Citera
2023-01-19, 19:51
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Fast en sak är ju helt obegripligt med hela detta scenario. De jag känner som brukar vaket blir hysteriskt kreativa och får floder av saker gjort. De skapar och donar. Håller de tex. på med musik så skapar de floder av bra musik. Jobbar de med andra produktioner så flödar flitens lampa...

Men paret Ceesay ligger i en säng hela dagarna? Hur i hela fridens liljor hänger detta ihop? Någon som har en bra kvalificerad gissning? Borde det inte skapas massor av youtube videos och musik? Massor av låtar, TikTok inlägg och lajvar?

Öh???
Tror de har sjuka ats och ligger och trycker i sängen. De är paranoida som fan och vågar knappt visa sig
Citera
2023-01-19, 20:41
Medlem
knark-kungens avatar
Bor luffarna kvar hos Berg eller har man blivit utkastad ännu en gång?
Citera
2023-01-19, 21:07
Medlem
Mummuts avatar
Vad har hänt med hans kläder för 30K som kompisarna köpte?
Citera
2023-01-19, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Öppet köp brorsan!
Citera
2023-01-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Dom har man nog bytt mot några gubbar ladd eller en påse tjack vid det här laget. Brukar vara så med dom här rikspundarna, dom säljer och byter alla ägodelar dom har mot droger. En gång så bytte jag 3 gubbar sunkigt smutstjack mot en splittrans ny iphone, modell kommer jag inte ihåg men det var den nyaste runt år 2016 olåst och allt. Så desperat är dom.
Citera
2023-01-19, 22:43
Medlem
Emelitos avatar
Vilka sociala medier utöver instagram kan man följa stjärnorna på?
Citera
2023-01-20, 00:49
Medlem
Starlinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Vilka sociala medier utöver instagram kan man följa stjärnorna på?
Youtube och Snapchat.
Citera
2023-01-20, 06:13
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Eller hur, vet att Alva har sagt att Alex och hans polare kunde sitta i en soffa och typ bara prata om ingenting i typ 2 dagar när de slajfade förra gången. Eller så blev de besatta av nån meningslös grej, typ att de skulle skala en apelsin och få bort allt det vita från apelsinen.

Mm du ser, troligtvis så kommer det spåra ordentligt snart. Att folk vill umgås med detta wt par är för mig en gåta

Ännu värre blir det väll när ens barn blir stor (den där tjockisen som exempel) och får se sin pappa stå med handpistoler på massa bilder med Sveriges största tjackis. Kryper i min kropp haha.
Citera
2023-01-20, 06:38
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
....Hur kan du ens säga att det såg ut som de hade en stabil vardag?! Ständigt på flykt ljugandes varenda människa rakt upp i huvudet! De satte på kameran i en timme och ljög röven av sig, och bakom kameran va det allt annat än stabilt! Möjligtvis att du då är i tonåren, kan tänka mig att det kan se stabilt ut för tonåringar!

Hm... kollade deras YT-kanal nu och alla videos som nu är 1 år gamla är väldigt stabila, varav att de också lyckades klättra så pass snabbt. Det var ju efter det där fängelsestraffet på några veckor som allting spårade ur, men kanske hade det spårat ändå, vem vet...
Citera
2023-01-20, 08:00
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Alex ligger och runkar i två dygn.
Hahaha jag dör 🤣

Asså får dom inga pengar från stim och youtube? Dom går runt i samma kläder i flera veckor ju, Nåt stämmer inte han borde ju få nån inkomst på musiken och youtube, eller?

/Indo Persbrandt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in