2022-12-21, 11:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unanswered
Såklart inte, det hör du på talet samt ögonen på hans mystory.
Exakt, han kanske han övertala Alva med den där släprösten men oss lurar han inte.
Citera
2022-12-21, 12:25
Medlem
Unanswereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Exakt, han kanske han övertala Alva med den där släprösten men oss lurar han inte.

Just den där hesa rösten/sprickiga rösten är skit jobbig för den visar direkt om du använt ladd/amfetamin lite stora mängder.

Skitstörande som brukare för du kan vara hur bra som helst på att leka nykter men kommer aldrig ifrån den rösten.

Alkohol ger ett annat typ av tal
Citera
2022-12-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hm, vill ändå tro att majoriteten av hans kläder är äkta. De la möjligtvis dsquared jeans som är falska.

Men ja om det nu är som du säger så tappar man även aptit när man sysslar me såbt

Sluta.. det är bara de billigare kläderna som är äkta som tex nike eller boss. Alla andra är falska.. inklusive klockor och kedjor.
Ser man honom eller hon andra pajasen med LV, dsq2, Philip plein, Dior och andra dyra klädesplagg så är det fake.
Citera
2022-12-21, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukamodric1998
Sluta.. det är bara de billigare kläderna som är äkta som tex nike eller boss. Alla andra är falska.. inklusive klockor och kedjor.
Ser man honom eller hon andra pajasen med LV, dsq2, Philip plein, Dior och andra dyra klädesplagg så är det fake.
Ja det roliga är att typ 80-90% av Sveriges rappare har fejk kläder och klockor för dom har inte råd med trenden dom själv skapat😂
Citera
2022-12-21, 16:00
Medlem
Mr-Kristers avatar
Alex har förstört Life is life för mig. Hör bara schlajf is schlajf nu. Nanaanaanaanaa
Citera
2022-12-21, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukamodric1998
Stora inköp fake i Turkiet när dom va där..
Citera
2022-12-21, 16:47
Medlem
Haha finns väl få saker som är så pinsamt som fejkmärkeskläder.
Har man inte råd med den äkta varan ska man inte ha skiten heller.
Citera
2022-12-21, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Krister
Alex har förstört Life is life för mig. Hör bara schlajf is schlajf nu. Nanaanaanaanaa

Schlajf is life! Na na na nana!!
Citera
2022-12-21, 18:35
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varför förstår du fortfarande inte att Alva är likadan om inte värre.
Det har tex aldrig varit slut mellan dom, däremot hade dom slut på pengar så dom skapade ohhhh Alex har varit otrogen och Alva är det så syyyynd om .
Det är så himla pinsamt och läsa att folk fortfarande tror att det varit slut mellan dom.
Pengarna var slut och dom var tvungna att hitta på något så folk klickade på deras hittepåstory, ibland skäms jag fan och läsa att några fortfarande inte fattar..😓
Citera
2022-12-21, 19:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Det har tex aldrig varit slut mellan dom, däremot hade dom slut på pengar så dom skapade ohhhh Alex har varit otrogen och Alva är det så syyyynd om .
Det är så himla pinsamt och läsa att folk fortfarande tror att det varit slut mellan dom.
Pengarna var slut och dom var tvungna att hitta på något så folk klickade på deras hittepåstory, ibland skäms jag fan och läsa att några fortfarande inte fattar..😓
Pengarna var slut? Bitch please, dom har aldrig haft några pengar det är två hemlösa luffare du pratar om, att folk fortfarande tror att hans märkeskläder och chainz är äkta, den kedjan han efterfrågade mitt i natten på insta
Citera
2022-12-21, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hm, vill ändå tro att majoriteten av hans kläder är äkta. De la möjligtvis dsquared jeans som är falska.

Men ja om det nu är som du säger så tappar man även aptit när man sysslar me såbt

Han gör reklam för 1:1 kopior på nätet. Det är ganska uppenbart att de mesta är inhandlat från turkiska basarer/ piratkopior. Allt han köpt som är äkta har han och hans flickvän noga dokumenterat med kamera och kvitto, jag kan inte nämna en enda människa jag någonsin stött på som gjort något liknande.
Citera
2022-12-21, 21:03
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94

Det låter som att du har insyn i cirkusen.
Berätta mer.
Lägger den klassiska flashback kommentaren "källa på det".
Inte för att jag misstror dig utan för att du bör dela med dig av det du vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in