Ladd benz och tjack, han är förälskat i ladd oerhört mkt men de är för dyrt att köra dagligen så där kommer tjacket in, habbarna är han nog inte lika fast i som man kan tänka sig, men dom behövs för psyket. Troligtvis är det när habbarna kommer fram han gör pundiga storys osv sen när dom går ur och man inser vad man lagt ut så finns det bara en lösning, habbar igen👍
Ang storyn med linan så ser det ut som pengarna börjar sina för de där är något riktigt utbankat skit som ligger där 😂
Och Alva med sin psykiska ohälsa, stackarn hon kan inte ens smink sig.. om det inte vankas prosecco så klart. Även att man ljuger från början till slut i en story man börja med orden ”jag har lovat att alltid vara ärlig med er”😂 aldrig har jag skådat någon mer nöjd människa än hon, äntligen får hon vara med på ”rusherna”
Men har dom bosatt sig på heltid i Gbg nu eller ? Lovar att hotellet är på företags faktura
Citat:
Haha jag med vilken lirare alltså 😂 vem tyckte det var en bra idé att lägga upp de där liksom ?
Citat:
Han får väl lite youtube pengar fortfarande skulle jag tro, även nån krona från Spotify, för jag tror tyvärr inte han sparat en krona på företagskontot. Han känns som en person som plockar ut allt direkt 😅 Ang storyn med linan så ser det ut som pengarna börjar sina för de där är något riktigt utbankat skit som ligger där 😂
Och Alva med sin psykiska ohälsa, stackarn hon kan inte ens smink sig.. om det inte vankas prosecco så klart. Även att man ljuger från början till slut i en story man börja med orden ”jag har lovat att alltid vara ärlig med er”😂 aldrig har jag skådat någon mer nöjd människa än hon, äntligen får hon vara med på ”rusherna”
Men har dom bosatt sig på heltid i Gbg nu eller ? Lovar att hotellet är på företags faktura