2022-10-03, 18:47
Medlem
Snacka om storhetsvansinne när han påstår att han gjort Alva till en bättre människa 🤣

Edit: wtf säger snubben ”jag gifte mig med Alva” haha wtf
Senast redigerad av User1945 2022-10-03 kl. 18:49.
Citera
2022-10-03, 18:54
Medlem
abvs avatar
Han blev så sårad av att Alva inte städat att han ville gå och knarka, inte lätt alltså.
Citera
2022-10-03, 18:58
Avslutad
Enda jag får ut av videon är att:

Det var Alvas fel att han tog återfall när han kom ut från fängelset för att hon inte skötte städningen i stugan hon hyrde av Alex morsa. Det är alltså inte kriminalvårdens fel längre att han tog återfall, det är Alvas fel. Under tiden killen sitter i fängelse sköter hon om hans Youtube-kanal och fixar en lägenhet åt dom, men hon misslyckades för att hon inte skötte städningen också.

Alex är en jävla idiot.
Citera
2022-10-03, 19:01
Medlem
Hur mycket kan hon ha grisat ner? Städfirma med gasmask? Vad kan hon ha gjort? En chipspåse här och där leder inte till sanering med gasmask?
Citera
2022-10-03, 19:04
Medlem
Han får allt att låta som allt är alvas fel, han är fel fri, tror inte de vara Alex som gjorde slut med Alva, tror Alva gjorde slut med Alex. Men han kommer aldrig våga säga sanningen vem som gjorde slut med vem.

Alex lägg in dig på rehab, för ditt eget bästa
Citera
2022-10-03, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem2021
Hur mycket kan hon ha grisat ner? Städfirma med gasmask? Vad kan hon ha gjort? En chipspåse här och där leder inte till sanering med gasmask?

Avföring.
Citera
2022-10-03, 19:07
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Sammanfattning av videon ifall det är någon som inte vill sponsra Alex och kolla på den:

Vilken skräll, han skyller ALLT på Alva såklart. Han började videon med att säga "jag lovade Alva att inte smutskasta henne i den här videon, så det ska jag inte göra.."
2 min senare: Kallar henne mytoman..

Anledningar från Alex till att han dumpade Alva (allt var hennes fel, han har inte gjort något fel..):

x Hon är mytoman, ljuger tydligen om småsaker som gör Alex psykad (t.ex kunde hon ljuga när han frågade om hon kissat eller bajsat, om hon ljög så kunde Alex tydligen bli psykad....)
x Hon är för sällskapssjuk och frågar för mycket frågor/visar intresse.
x Hon smutsar ner för mycket hemma (tydligen fick Alex boka städfirma som fick gå in med gasmask, och detta ledde till att Alex fick stress och ville knarka )
x Han älskar henne inte längre och tappat tilliten säger han.

Han avslutar videon med att säga argt att vi tittare är små fjortonåringar som inte kommit någonstans i livet, att vi ska sluta smutskasta honom och sluta säga att han är en dålig muslim, buuuhu.

Han säger att han hoppas tittarna fortfarande älskar honom, för han är ju så charmig och svår att hata???? OJ om han visste hahah.
Han har gjort sitt största misstag i livet - han dumpade Alva. Den enda som troligtvis faktiskt älskade Alex på riktigt

Han låter som om han käkat piller i en masspillerpsykos i minst en vecka och sedan försökt dra 1g ladd för att inte se så jävla skev ut i ansiktet, och för att inte sluddra lika mycket. Det går sådär...
Citera
2022-10-03, 19:08
Medlem
Snaskalasets avatar
Så Alex började knarka för att Alva inte städade stugan
Citera
2022-10-03, 19:11
Medlem
Jango-fetts avatar
Jag fick anlita städfirma med gasmask. Fyfan Alva ditt smuts
Citera
2022-10-03, 19:11
Medlem
Det haveriet var något utöver det vanliga 😂
Citera
2022-10-03, 19:12
Medlem
Rubriken känns clickbait. Borde heta "Pundaren Alex Ceesay" känns inte som han rappar tillräckligt för att benämnas som en rappare.

Nån som fixar alternativ länk så man slipper stödja honom med views?
Citera
2022-10-03, 19:14
Medlem
Detta va så jävla oseriöst och osammanhängande! Långt ifrån sanningen. Påhittat skit igen. Kom igen Alva nu chocka Youtube!

"Jag är för charmig för att hata "
Sitter han o säger helt habbad, käken går till höger o vänster. Orakad och äcklig, med sin fula jävla mössa!
Pratar som att han försökte "fixa" Alva men det gick inte han gjorde vad han kunde. Hon blev LITE bättre iaf, än hon va när dem träffades.

Detta e det sjukaste jag hört! Fyfan alltså, så jävla dålig självinsikt! Han är helt uppe i det blå med sig själv! Det är inga fel på honom, och han var FAKTISKT trogen! Det ska Alva fan va tacksam för!
Nä jag finner inga ord mer. HAN går iaf inte att fixa på något sätt! Han är obotlig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in