2022-10-02, 09:12
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Förstår inte vart allt har emot Alva kommer ifrån.
Det är en väldigt ung tjej, som var ännu yngre när hon bestämde sig för att vara med en grovt kriminell (mördare) kille.

Självklart kan man ju tycka att det är osmart & självförvållat, vilket det är också.

Men hon har ju knappt hunnit uppleva 20 års åldern & hur många av er här som sitter & hatar visste vad ni ville & vad som var bra för er utan konsekvenser i den åldern? Nä precis.
Det är väl klart som fan det är självförvållat, men hon har tagit avstånd från svinet nu & antagligen så har hon nu lärt sig & är en erfarenhet rikare.

Hon har inte gjort någonting fel förutom att ha varit tillsammans med en mupp
Men vem har inte varit det? Mänskligt. Man kan lätt bli förblindad & bedömma någon fel.
Dessutom när det gäller en kändis, så kan tänka mig att hon verkligen anpassat sig för honom.

Det är synd om henne för att hon är uppenbarligen väldigt lojal emot den personen som hon älskar & tyvärr så var det Alex.
Han har förstört mycket för henne & utnyttjat henne för henne för sin egna vinning och hon har varit blind & bara lydigt som en trogen jycke.

Vi får se vad som händer framöver, jag tror inte hon kommer ha något med Alex att göra iallafall.
Skojar du, eller? Dom allra flesta har vett själva eller andra som kan tala om för en vad som är rätt respektive fel i livet. Jag har exakt noll sympati för varken denna tjej eller en multikriminell neger. Som man bäddar får man ligga. Dessa två individer har aldrig bidragit med någonting av godo, så det finns ingenting att bry sig om här.
Citera
2022-10-02, 09:45
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapplisan69
Det va änna dags att byta ut Alva ändå va? Det var ju liksom inte någon underhållning som hon bistod med ändå.

Nu kan Alex äntligen börja köra sin kriminella karriär med gopro på huvudet utan att någon naiv tonårsbrud börjar sätta käppar i hjulen.

All in nu Alex! Bjud oss på kaos och misär!
VLOGG #1 RÅNAR PRESSBYRÅN 😱😱😜😍 *UNBOXAR KNARK*

jag hade kollat
Citera
2022-10-02, 11:15
Medlem
Hahaha så det var Nicole Lagborn han kysste på liven? Blev lagomt chockad till en början då jag faktiskt legat med henne på fyllan för ett tag sen.

Äcklig brud förövrigt, men då är man troligtvis bukis med pundarceesay. "Skönt" att man var där före😂
Citera
2022-10-02, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Lagom väck på nattens story

Har du lust att skärmfilma?
Citera
2022-10-02, 11:23
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Hahaha så det var Nicole Lagborn han kysste på liven? Blev lagomt chockad till en början då jag faktiskt legat med henne på fyllan för ett tag sen.

Äcklig brud förövrigt, men då är man troligtvis bukis med pundarceesay. "Skönt" att man var där före😂

Vad vet du om denne Nicole? Bor i Dalarna? Hur träffade hon Alex? Vem är hon? Pundare?
Citera
2022-10-02, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NymbleMan1
Har du lust att skärmfilma?
Det är bara en bild.
https://ibb.co/jfR218F
Citera
2022-10-02, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef

Grattis, bukis med hälften av alla brusher i orten. Testade du dig?
Citera
2022-10-02, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Grattis, bukis med hälften av alla brusher i orten. Testade du dig?

Haha, you don't have to be rude vännen! Använder givetvis alltid kondom med tinderhaff.
Citera
2022-10-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Förstår inte vart allt har emot Alva kommer ifrån.
Det är en väldigt ung tjej, som var ännu yngre när hon bestämde sig för att vara med en grovt kriminell (mördare) kille.

Självklart kan man ju tycka att det är osmart & självförvållat, vilket det är också.

Men hon har ju knappt hunnit uppleva 20 års åldern & hur många av er här som sitter & hatar visste vad ni ville & vad som var bra för er utan konsekvenser i den åldern? Nä precis.
Det är väl klart som fan det är självförvållat, men hon har tagit avstånd från svinet nu & antagligen så har hon nu lärt sig & är en erfarenhet rikare.

Hon har inte gjort någonting fel förutom att ha varit tillsammans med en mupp
Men vem har inte varit det? Mänskligt. Man kan lätt bli förblindad & bedömma någon fel.
Dessutom när det gäller en kändis, så kan tänka mig att hon verkligen anpassat sig för honom.

Det är synd om henne för att hon är uppenbarligen väldigt lojal emot den personen som hon älskar & tyvärr så var det Alex.
Han har förstört mycket för henne & utnyttjat henne för henne för sin egna vinning och hon har varit blind & bara lydigt som en trogen jycke.

Vi får se vad som händer framöver, jag tror inte hon kommer ha något med Alex att göra iallafall.
Word!
Citera
2022-10-02, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Vad vet du om denne Nicole? Bor i Dalarna? Hur träffade hon Alex? Vem är hon? Pundare?

Jag matchade med henne på tinder för typ en månad sen, vi har literally bara matchat, varit på samma klubb och dragit hem till mig efteråt. Men detta var i Stockholm!
Citera
2022-10-02, 11:42
Medlem
Så jävla äcklig han va när han sa :
att han hade minst sagt krut i sitt sprut! Eller ngt liknande. När det kom på tal att Alva fått missfall och hur många gånger han gjort andra brudar gravida! Fyfan o skryta om ngt sånt när hans barn saknar en pappa i deras liv! Han är genom äcklig på exakt alla sätt!
Citera
2022-10-02, 11:47
Medlem
Är det bekräftat uppbrott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här