2021-04-14, 06:36
Medlem
Sist han blev gripen så sa han I en youtube video, att Polisen sagt att han var misstänkt för ett brott som kunde ge han 4år eller liknande. Men dom släppte han. Kan detta ha med tjafset med blattelito? Alla videosamtal osv?
Citera
2021-04-14, 11:53
Medlem
TheCryptKeepers avatar
En tanke jag har om hans ärr i ansiktet, som han inte vill säga vart det kommer ifrån.
Kan det vara så att han fått det som straff för att ha tjallat eller liknande?
I England t ex är det vanligt att golare får sina ansikten skurna som straff. Ärr i ansiktet blir då som en symbol på gatan att du är en bitch.
Det kan också vara en anledning till att man inte vill prata om det.
Inte så kul att vara märkt som en bitch när man är ska leva på sin image som tuff och farlig kriminell.
En annan anledning till varför han inte vill berätta kan vara om han skurit sig själv under någon psykos. Det skulle inte heller vara så ballt att stoltsera med.
Tycker uppriktigt synd om han. Det är uppenbart hur beroende av benzo och kokain han är.
Han lever i en fantasivärld där han är går runt och gör pistol tecken med fingrarna.
Han säger det till och med själv i nån av hans pinsamma jävla vloggs, att för han så kommer det helt naturligt med alla pistol finger moves i sina videos, han är ju en rapstar.
Han kan det här.
Ni som tror att han har något överhuvudtaget att säga till om på gatan kan inte ha mycket insikt i den världen.
Han är en missbrukande clown, inte en shotcaller.
Utan piller och pulver hade han legat och grinat i fosterställning.

Är Alex Ceesay vår nya raffa? Ceesay Pancamo, skulle passa i gangland world
Citera
2021-04-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
En tanke jag har om hans ärr i ansiktet, som han inte vill säga vart det kommer ifrån.
I England t ex är det vanligt att golare får sina ansikten skurna som straff. Ärr i ansiktet blir då som en symbol på gatan att du är en bitch.
Inte så kul att vara märkt som en bitch när man är ska leva på sin image som tuff och farlig kriminell.
En annan anledning till varför han inte vill berätta kan vara om han skurit sig själv under någon psykos. Det skulle inte heller vara så ballt att stoltsera med.
Tycker uppriktigt synd om han. Det är uppenbart hur beroende av benzo och kokain han är.
Han lever i en fantasivärld där han är går runt och gör pistol tecken med fingrarna.
Han säger det till och med själv i nån av hans pinsamma jävla vloggs, att för han så kommer det helt naturligt med alla pistol finger moves i sina videos, han är ju en rapstar.
Han kan det här.
Ni som tror att han har något överhuvudtaget att säga till om på gatan kan inte ha mycket insikt i den världen.

Hörde något om att han fått en flaska slagen i ansiktet på en nattklubb, där av ärren. Vet dock inte om det stämmer.
Citera
2021-04-14, 13:26
Medlem
thr0waways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hörde något om att han fått en flaska slagen i ansiktet på en nattklubb, där av ärren. Vet dock inte om det stämmer.

han har tidigare för flera år sedan rappat i en freestyle nåt liknande "såg shuno som ärra mig buren i kista av sina 6 närmaste"
Citera
2021-04-14, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Han kan det här.

Låter som du pratar om ett chelsey grin aka golgrimma, där man snittar upp munnen för att visa att personen inte är att lita på.

Ser ut som Alex lidit av svår acne.
Citera
2021-04-14, 17:36
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Så kan det också vara.
Vilket inte heller låter speciellt häftigt utan mer som bråk på krogen mellan ortens habbtorskar.

Apropå habbtorskar så slog en annan tanke mig.
Det är inte ovanligt att just habbtorskar trillar och slår sig rejält när dem är helt borta. Sett det flera gånger.
Kan ju vara något sånt som hänt, att han trillat och slagit sönder hela ansiktet.
Citera
2021-04-14, 21:33
Medlem
E han mulatt?
Citera
2021-04-14, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thr0waway
han har tidigare för flera år sedan rappat i en freestyle nåt liknande "såg shuno som ärra mig buren i kista av sina 6 närmaste"

Han var habbad och skar upp sitt eget ansikte. Fråga han själv eller någon som känner han. Det är därför han inte vill prata om det.
Citera
2021-04-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Har han hotbild mot sig?

https://mrkoll.se/person/kommuntoppen/cYfrcYfrdYQacYfrdYQabTAQmmUxacYfrkyqRaQkyqRaQcYfrc Yfr

Det ser ut sådär för alla som blivit utskrivna från Sverige utan att ha uppgett adressen i landet där man bor i. Står precis likadant på mig, har inget med skyddad adress att göra. Då försvinner allt från Eniro, hitta, mrkoll, merinfo osv.

Ett krav för långvarig skyddad adress krävs det oftast att du byter namn som inte registreras offentligt. Enda gången det inte är så om du tillfälligt boende pga hotbild, då står din adress kvar som vanligt.

Alex hade tveksamt sökt om skyddad adress, han kommer dö som han lever.
Senast redigerad av onemanarmy93 2021-04-14 kl. 21:44.
Citera
2021-04-15, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy93
Det ser ut sådär för alla som blivit utskrivna från Sverige utan att ha uppgett adressen i landet där man bor i. Står precis likadant på mig, har inget med skyddad adress att göra. Då försvinner allt från Eniro, hitta, mrkoll, merinfo osv.

Ett krav för långvarig skyddad adress krävs det oftast att du byter namn som inte registreras offentligt. Enda gången det inte är så om du tillfälligt boende pga hotbild, då står din adress kvar som vanligt
Skyddad identitet kräver ansökan varje år så jag vet inte vad du menar med långsiktig?

Utskriven från Sverige? Jaha det visste jag inte att han var vad menar du?

Jag bor inte längre i Sverige, men syns ändå i Mrkoll?

Det stämmer. Vi publicerar fortsatt uppgifter om personer som har utvandrat. Publiceringen kan
komma att upphöra om personen inte återvänder till Sverige under en längre tid.

https://mrkoll.se/om/kundservice-publicerade-uppgifter/
Senast redigerad av Vanligman 2021-04-15 kl. 03:45. Anledning: redigering
Citera
2021-04-15, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil789
E han mulatt?
Vad ser du?
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2021-04-15 kl. 07:41.
Citera
2021-04-15, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Vad ser du?

Har sett latinos som ser ut som honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto