Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
upp den får man...men att komma hos en hora på 15 minuter? nä, längre än så håller man ju :-) waste of time and money
Självklart kan man hålla längre än så men jag tycker inte att det är syftet med att gå till en betaldam.
När jag har ett förhållande så varar sexet länge, timtal och man kör flera rundor. Kyssar, slick mm.
När jag besöker en betaldam är det MIN orgasm och MITT välbefinnande som är i centrum. Jag behandlar givetvis kvinnorna med respekt men hennes njutning är av underordnad betydelse i detta fallet.
Ska jag vara ärlig tror jag inte att tjejerna generellt vill ha eller är intresserade av njutning, de vill att kunden ska bli klar så de kan ta in en ny.
Det finns en och annan användare här som vill påskina att deras betaldamer minsann får orgasmer och de får rabatter eller t.o.m freerides, SKITSNACK.
Personligen tycker jag det är patetiskt med de killar som vill ha en GFE med slick och kyssar, helt obegripligt om du frågar mig.
Ett besök på bordell ska vara porrigt och rätt snabbt överstökat. Därför knullar jag sällan eller aldrig på bordell, som jag sa tidigare är bröst mitt opium så därför blir det oftast oljespansk med sprut över pattarna. I bland blir det avsugningar.
Du har säkert hört vitsen att den bästa tjejen är den som efter knullet förvandlas till en back öl och dina bästa polare
Lite så ser jag på mina besök på CG. 1000SEK ger resa, sprut och 2 flak öl. I min värld är det knappast waist of money.Jag vill poängtera en gång till att jag har full respekt för tjejerna och behandlar alla så som jag själv vill bli behandlad.