2012-08-19, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
upp den får man...men att komma hos en hora på 15 minuter? nä, längre än så håller man ju :-) waste of time and money

Självklart kan man hålla längre än så men jag tycker inte att det är syftet med att gå till en betaldam.
När jag har ett förhållande så varar sexet länge, timtal och man kör flera rundor. Kyssar, slick mm.
När jag besöker en betaldam är det MIN orgasm och MITT välbefinnande som är i centrum. Jag behandlar givetvis kvinnorna med respekt men hennes njutning är av underordnad betydelse i detta fallet.
Ska jag vara ärlig tror jag inte att tjejerna generellt vill ha eller är intresserade av njutning, de vill att kunden ska bli klar så de kan ta in en ny.
Det finns en och annan användare här som vill påskina att deras betaldamer minsann får orgasmer och de får rabatter eller t.o.m freerides, SKITSNACK.

Personligen tycker jag det är patetiskt med de killar som vill ha en GFE med slick och kyssar, helt obegripligt om du frågar mig.
Ett besök på bordell ska vara porrigt och rätt snabbt överstökat. Därför knullar jag sällan eller aldrig på bordell, som jag sa tidigare är bröst mitt opium så därför blir det oftast oljespansk med sprut över pattarna. I bland blir det avsugningar.
Du har säkert hört vitsen att den bästa tjejen är den som efter knullet förvandlas till en back öl och dina bästa polare Lite så ser jag på mina besök på CG. 1000SEK ger resa, sprut och 2 flak öl. I min värld är det knappast waist of money.

Jag vill poängtera en gång till att jag har full respekt för tjejerna och behandlar alla så som jag själv vill bli behandlad.
Citera
2012-08-20, 19:44
Medlem
Behövde du inte ha kondom? Du la satsen på kinden skriver du. Jag trodde alla tjejer på Citygirls krävde kondom.
Citera
2012-08-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koskenkrova
Behövde du inte ha kondom? Du la satsen på kinden skriver du. Jag trodde alla tjejer på Citygirls krävde kondom.

Inte vid oljespanskt eller oljesvenskt!
Citera
2012-08-31, 15:47
Medlem
Hej!

Hittade denna tråden och tänkte bara delge min upplevelse på citygirls för någon månad sen. jag kom över till Helsingör vid 16.30-tiden och gick direkt och letade upp Citygirls så jag visste var det låg. Dock väntade jag in till kl 17 innan jag gick dit, eftersom det är vagtbyte då. Tänkte det kunde vara fint att vara först i fittan för dagen

Ringde på dörren och väntade några nervösa sekunder innan en äldre dam öppnade. Hon undrade vad jag önskade och jag svarade att jag ville ha lite kul. Hon förklarade att Lerche var bokad och att Jessica var lite sen, men att jag kunde vänta på henne.
Jag blev invisad i väntrummet och satt där i vad som kändes som en evighet i värmen. Till slut kom damen in och hämtade mig, visade mig in i ett annat rum med en soffa och en rund säng. Jessica kommer strax, sa hon.
Återigen gick tiden oerhört sakta och det kändes som det tog en evighet, men till slut kom Jessica in, presenterade sig och tog i hand. Precis som TS skriver ser hon inte alls ut som bilderna på hemsidan, hon har massa tatueringar, är nog dryga 30, men hon är otroligt porrig på nåt sätt.
Jag beställde en halvtimme, hon tog pengarna och gick iväg.

Efter några minuter var hon tillbaka, och vi satte igång. Efter en stund hamnade vi i sängen, smekandes varandra. Jag började slicka hennes fitta men kom snabbt på att det är jag som ska ha skönt, så jag lät henne suga mig istället. Det gjorde hon helt ok, inte det bästa jag varit med om, men heller inte det sämsta.
Efter en stund sa jag att jag ville knulla henne, så hon la sig redo för missionären. Eftersom det var ett tag sen kände jag hyfsat tidigt att jag höll på att komma så jag bad henne rida mig, då kände jag kontrollen komma tillbaka. Efter det blev det doggy en stund innan jag kommenerade henne att suga mig igen. När hon gjorde det frågade jag om hon ville köra några speciella ställningar, så det blev lite (vet inte vad dom kallas) från sidan, plus missionär fast hon la upp benen på mina axlar.

Efter ett tag kände jag att hon började bli lite otålig, så jag tittade på klockan, nästan 25 min gågna. Dags att komma tänkte jag, så vi bytte till doggy, i vilken jag ALLTID kommer annars. Dock inte idag. Körde på stenhårt i både den och missionär, men kunde bara inte komma. Hon frågade då om jag ville att hon skulle avsluta med handen, men det funkade inte heller. Till slut fick jag själv fixa det genom att runka till jag kom, inte en helt perfekt avslutning kanske, men jag var nöjd ändå.

Summa summarum, kan helt klart rekommendera ett besök på Citygirls och hos Jessica. Plus för grymt sexigt rum, speglar överallt så man ser sig själv knulla, porrig och trevlig tjej och skönt sex.
Litet minus för ganska mycket väntan, annars funkade det mesta bra.
Hoppas på ett besök snart igen!
Citera
2012-09-15, 10:51
Medlem
Fan! Nu sitter man här och överväger ett besök hos Abigail trots att förra besöket inte avlöpte som jag ville..Eller så väntar jag till kvällen och den fantastiska Jessica...
Citera
2012-09-21, 20:54
Medlem
Är Sille den danska porrstjärnan Sille?
Citera
2012-09-28, 03:03
Medlem
malmomannens avatar
Blev det Abigail igen eller?

/M
Citera
2012-10-22, 12:08
Medlem
hon verkar ha trappat ner verksamheten nu? =( endast gästvisit
hon finns inte på något annat ställe?
Citera
2012-10-28, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmomannen
Blev det Abigail igen eller?

/M

Sorry att jag inte svarat. Inte varit inloggad på ett tag.

Jodå, det blev ett besök hos abigail den kvällen. En riktigt skön avsugning blev det och det visade hon att hon behärskade..:-)
Citera
2012-10-29, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balltasar
Sorry att jag inte svarat. Inte varit inloggad på ett tag.

Jodå, det blev ett besök hos abigail den kvällen. En riktigt skön avsugning blev det och det visade hon att hon behärskade..:-)
Gummi?
Citera
2012-11-19, 08:13
Medlem
Är det samma Sille som var på citygirls`?

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=541
Citera
2012-11-19, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanlee
Är det samma Sille som var på citygirls`?

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=541

Med 76% säkerhet - nej.

Hon var brunett när jag träffade henne och kroppsformen stämmer inte riktigt med bilderna på cassiopeiastars. Men...det var ju ett tag sedan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in