2026-07-26, 21:59
Medlem
mimimexs avatar
Jag besökte City Girls för första gången igår. Jag hade bokat en tid med Mille några dagar i förväg till klockan 15:00, men eftersom färjan från Helsingborg blev en halvtimme försenad kunde jag inte komma i tid för att träffa henne. Jag promenerade från färjeterminalen, som ligger i anslutning till Helsingörs tågstation, till CG, vilket tog ungefär fem minuter. CG ligger på Stengade, som är Helsingörs huvudgata för shopping. Ingången till bordellen låg en trappa ner från gatuplan.

Jag ringde på dörrklockan och en äldre dam öppnade och hälsade mig välkommen. CG är en källarbordell. Hon berättade att Mille redan hade en annan kund och förväntades bli klar om cirka 45 minuter, medan Linda skulle bli klar om ungefär en kvart. Jag bestämde mig därför för att träffa Linda i stället, och den äldre damen visade mig till väntrummet och bjöd mig på ett glas vatten.

Efter att ha väntat i cirka 20 minuter knackade jag på dörren och frågade om Linda var färdig. Den äldre damen svarade att hon snart var klar. Efter ytterligare fem minuters väntan visade hon mig till ett annat fint dekorerat rum som påminde mycket om rummen på Seduction Girls. Jag satte mig på sängen och väntade tills Linda kom in.

Linda är dansk, blond och blåögd och har en mycket fin och slank kropp med silikonbröst. Jag skulle uppskatta att hon var omkring trettio år gammal. Bilderna på hemsidan stämmer mycket väl överens med hennes verkliga utseende.

Linda förklarade att hon endast hade en halvtimme tillgänglig eftersom hon var i slutet av sitt arbetspass. Jag frågade artigt om hon kunde stanna i 45 minuter eller en timme, men hon avböjde vänligt. Efter att vi kommit överens om vad vi skulle göra betalade jag henne 1200 DKK för en halvtimme.

Vi började med att jag lade mig på mage på sängen och hon gav mig en avslappnande erotisk massage med olja. Massagen var mycket behaglig och jag kunde verkligen koppla av. Hon masserade hela kroppen. Linda kommer från Jylland och förstår inte svenska särskilt bra, så vi pratade engelska. Hennes engelska är bra och hon är en mycket trevlig, söt och social kvinna.

Därefter bad Linda mig att vända på mig. Innan hon gav mig oralsex tog jag fram en penisvibrator, och hon satte på en kondom. Kombinationen av hennes avsugning och penisvibratorn var fantastisk. Jag började få en hård erektion och bad henne sedan att rida mig. Det fungerade mycket bra och hon var engagerad under hela samlaget. Vi provade även doggystyle en stund, vilket jag också tyckte fungerade bra.

Efter samlaget frågade jag om jag fick ge henne oralsex, vilket hon gick med på. Precis som på bilderna hade hon könshår, så jag var lite osäker på hur det skulle smaka. Till min förvåning smakade det inte annorlunda än mina tidigare erfarenheter. Det var faktiskt första gången jag gav oralsex till en kvinna med könshår.

De avslutande fem till sju minuterna gav hon mig en avslappnande ryggmassage med olja som jag verkligen uppskattade. Därefter hade vår halvtimme tagit slut. Vi satt kvar en stund på sängen och pratade innan hon lämnade rummet så att jag kunde klä på mig i lugn och ro.

När jag var klar tackade jag både Linda och den äldre damen innan jag lämnade bordellen mycket nöjd. När jag tittade på klockan såg jag att det hade gått mer än en halvtimme, så CG höll den avtalade tiden.

Jag rekommenderar varmt Linda Steel. Betyg: 10/10. Hon är feminin, lugn och mycket trevlig att umgås med.

Linda Steel: https://citygirls.dk/x.php?id=197

/Mike
Citera
2026-08-01, 22:13
Medlem
DiktorMitHodens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Jag besökte City Girls för första gången igår.

/Mike

Tack för en trevlig recension!

Och kul att det blev bra trots att det inte blev med den tilltänkta
Citera
2026-08-02, 21:29
Medlem
Någon som har varit hos Nicole Gigi? Om jag har förstått det hela rätt har hon erfarenhet från porrfilmsbranschen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in