Citat:
Ursprungligen postat av malmomannen
Har nu haft äran att umgås med denna donna
http://citygirls.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=72%3A abigail&catid=34&Itemid=57 en halvtimme, better time is hard to find mina vänner.
Har förövrigt slängt ner en stilnoct bomb i magen innehållande tre 10or, så dimman har börjat lätta runt omkring mig nu

Men åter till träffen med Abigail Hon är en mörk skönhet som påminner lite både om Tiffany Diamond och Julia tiger. Abigail ger er en riktigt fin halvtimme "hvis eren kemi passer", djupa tungkyssar och en underbar mörk fitta att slicka, sög första turen utan gummi
Hennes bröst är sjukt fina..men not the real deal.
Tror denna tjej kan bli den nya Tiffany Diamond så som hon behandlar sina kunder kommer det bli många stjärnor i torskarnas små klipp böcker
Så minna vänner ut o träffa hende sen hem o dela med er här..
/M
Oj då, det var inte helt vanligt att du fick en tur BJ utan kondom på en etablerad klinik av det här slaget.
Jag har dock märkt att de mörka tjejerna från Karibien eller Afrika ofta är mer benägna att ta sig lite friheter och släppa lite på regler, men egentligen har hon nog agerat mot vad som är tillåtet på CityGirls - egentligen har de och alla andra stora kliniker som regel att BJ och sex ALDRIG får ske utan gummi. Det ligger ju i klinikens eget intresse att inte sjukdomar sprids via stället.
Så man ska nog av ovanstående recension inte förledas att tro att det är OK att inte använda kondom på CityGirls.
Julia Tiger har jag varit hos en gång på Mon Cherie och hon är helt fantastisk. Ger sig hän fullständigt och tillåter en hel del grejer som andra tjejer inte gör, om hon blir tillräckligt tänd. Dock vad jag vet gör hon inget utan gummi, men en hel del annat. Ett riktigt vilddjur. Och supercharmig, med en rejäl dos humor.
Synd dock att Abigail inte har riktiga bröst - det är ett absolut no-no hos mig. Trist, för hon låter ju hur bra som helst annars. Silikon är jag i alla fall inte intresserad av, och tycker sällan det är särskilt snyggt. Ser hellre att brösten är lite mindre, bara de är äkta, även om mina favoritstorlekar är C eller D. Äkta bröst är en av de parametrar jag använder när jag väljer bland kliniktjejerna. Så där avstår jag.